نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 مرداد 1403 3:53 ق.ظ

باور به تحول دیجیتال با رویکردی نوآورانه

تحول دیجیتال

امروزه در دنیا این پرسش مطرح است که کدام سازمان است که باور ندارد که تحول دیجیتال یک قابلیت حیاتی برای یک سازمان است. در کشورهای پیشرو این تحول بسیاری شرکتها کار را شروع می کنند که به جایی نمی رسد. این امر در هر تحولی وجود دارد و از آن آموزه هایی برای دیگران حاصل می شود .

کارشناسان در اظهاراتشان همانند یک اتاق فکر برای ما عمل می کنند و توصیه های سازنده ای در مورد ایجاد مهارت ها و استراتژی های دیجیتالی ارائه می دهند که می توانند به محیط دائما در حال تغییر امروز پاسخ دهند. ما می توانیم از این توصیه ها بهره مند شویم . اما این امر یک شرط دارد . باور به تحول دیجیتال با رویکردی نوآورانه.

  شرکت‌های موفق از طراحی استراتژی متناسب و یک نقشه راه دیجیتال شروع و با اجرای مرحله بندی شده آن را دنبال می‌کنند.

در اینجا بااید دقت نمود که افزایش سطح مکانیزاسیون اطلاعات با تحول دیجیتال اشتباه گرفته نشود . سه موضوع مهم مشتری و مدل کسب و کار و نهایتا نوآوری باید در این استراتژی و نقشه راه در ابتدا مورد توجه باشند . رویکرد تعاملی در مورد این سه موضوع است که شرکت‌ها می‌توانند در آینده انجام دهند تا به طور چشمگیری میزان موفقیت خود را هنگام سرمایه‌گذاری‌های بر مواردی همچون اینترنت اشیا و هوش مصنوعی بهبود بخشند.

علاوه بر این، در مورد چگونگی شناسایی فرصت‌ها برای کسب‌وکارها و نحوه استفاده از اینترنت اشیا و داده های بزرگ و استفاده از هوش مصنوعی با  مطالعات موردی در خصوص شرکت‌هایی که این کارها را با موفقیت انجام داده اند بسیار ثمربخش می باشد.

علی اکبر سعیدی کیا

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *