نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 اردیبهشت 1403 2:35 ق.ظ

برمبنای یک گزارش بخش‌های مجازی تأثیر مثبتی بر بیماران COPD و هزینه‌ها دارند

نویسنده سوفیا واترفیلد- 18 سپتامبر 2023- یک بیمار فشار خون خود را اندازه می گیرد و در یک بخش مجازی با یک مانیتور با پزشک صحبت می کند.NHS انگلستان یک ارزیابی مثبت از بخش های مجازی منتشر کرده است. (عکس از طریق Shutterstock.)

یک مطالعه به سفارش NHS انگلستان نشان داده است که بیماران و کارکنان تجربیات مثبتی با بخش‌های مجازی داشته‌اند. این مدل به عنوان “جایگزین ایمن و موثر برای مراقبت های بستری” توصیف شده است و نشانه گامی رو به جلو برای تحول دیجیتال در مراقبت های بهداشتی است.

بخش‌های مجازی طرح‌هایی هستند که برای ارائه مراقبت مؤثر از بیماران در خانه‌هایشان به جای بیمارستان‌های فیزیکی طراحی شده‌اند. در چنین محیط‌هایی، افراد می‌توانند با استفاده از برنامه‌های نظارت از راه دور و انواع دیگر پلت‌فرم‌های فناوری و دستگاه‌های پزشکی درمان شوند، اگرچه هنوز برخی از عناصر مراقبت چهره به چهره از تیم‌های چند رشته‌ای در جامعه وجود دارد.

مطالعه به سفارش NHS انگلستان، عملکرد بخش مجازی بیماری انسدادی مزمن ریه (COPD) را که توسط مشارکت بهداشت و مراقبت هرتفوردشر جنوبی و غربی اداره می‌شود، ارزیابی کرد. این تحقیق به هفت حوزه مورد علاقه، از جمله الگوهای استفاده از بخش‌های مجازی، ویژگی‌های بیمار معمولی، و پتانسیل بخش‌های مجازی برای کاهش مدت اقامت و بستری مجدد در مراقبت‌های ثانویه پرداخت. بیماران پس از ترخیص از تخت بستری در بخش مجازی بستری شدند، با استفاده از فناوری به طور مداوم تحت نظر بودند و به طور منظم با یک تیم چند رشته ای تماس داشتند.

این مطالعه نتیجه گرفت که به طور کلی، این مدل نتایج را بهبود بخشید، تأثیر مثبتی بر بیماران در “تقریباً همه اقدامات” داشت و کارایی هزینه را در مقایسه با مسیرهای مراقبت “سنتی” بیشتر ارائه داد. NHS انگلستان اضافه کرد که ارزیابی نشان داد که استفاده از بخش‌های مجازی منجر به کاهش مدت زمان بستری در بیمارستان و تعداد رویدادهای بستری مجدد شد. علاوه بر این، بیمارانی که در معرض “خطر وخامت” بودند نیز در مقایسه با بیمارانی که بدون پشتیبانی بخش مجازی ترخیص شده بودند، به‌موقع شناسایی و به‌طور مناسب افزایش یافتند.

مدل بخش مجازی مورد تایید بیماران و کارکنان

بازخورد بیماران و کارکنان در مورد بخش های مجازی به همان اندازه مثبت بود. بسیاری در دسته قبلی گزارش کردند که احساس می کنند برای انتقال خود به چارچوب جدید “به خوبی آماده شده اند” و در جامعه با خیال راحت از آنها مراقبت می کنند. به گفته NHS انگلستان، در عین حال، کارکنان این مدل را ستایش کردند و همچنین توصیه‌های روشنی برای بهبود آن ارائه کردند، و در مورد «توسعه آینده مسیر فناوری برای پشتیبانی از مشاوره‌های مجازی به طور معمول» بازخورد دادند.

از نظر هزینه، بخش های مجازی نیز نسبت هزینه به فایده مثبتی را نشان دادند که بر اساس هزینه های اولیه راه اندازی و منابع تکراری مورد نیاز برای حفظ آن بود. در انتهای پایین مقیاس نسبت سود به هزینه 1.12 پوند، با نسبت سناریوی بالا 1.45 پوند به 1 بود.

این مطالعه به عنوان یک خبر خوب برای NHS انگلستان خواهد بود. در ماه مارس، سرویس بهداشتی برنامه‌های خود را برای ایجاد 3000 تخت بخش مجازی برای برآورده کردن افزایش پیش‌بینی‌شده تعداد بیماران در طول دوره زمستان اعلام کرد – خبری که زمانی منتشر شد که 19 تخت از 20 تخت بیمارستانی اشغال شده بود و 14000 تخت توسط فردی که از نظر بالینی آماده بود گرفته شد. بیمارستان را ترک کرد اما نتوانست مرخص شود.

https://techmonitor.ai

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *