نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 1:06 ب.ظ

جنرال موتورز در حال خارج کردن شورولت بولت و بولت EUV است

Kirsten Korosec – 25 آوریل 2023 -کروز شورت بولت -اعتبار تصویر GM Cruise

رئیس و مدیرعامل جنرال موتورز، مری بارا، گفته است که این خودروساز تولید دو خودروی برقی پرفروش خود را ، تا پایان سال 2023متوقف می‌کند: Chevy Bolt و برادر بزرگترش، Bolt EUV

بارا در طی تماسی به سرمایه گذاران گفت که کارخانه Orion Michigan آن، که در حال حاضر بولت را مونتاژ می کند، برای تولید کامیون های الکتریکی مجدداً ساخته خواهد شد.

این تصمیم زمانی اتخاذ می‌شود که جنرال موتورز مجموعه جدیدی از خودروهای برقی مانند GMC Hummer و Cadillac Lyriq را که به معماری Ultium این شرکت مجهز شده‌اند که شامل طراحی سلول باتری جدید است، راه‌اندازی کرده است.

با این حال، این خودرو ساز به تولید بالاترین حجم فروش خودروهای برقی جنرال موتورز پایان می دهد و یکی از معدود مدل های خودروی برقی مقرون به صرفه را از بازار خارج می کند.

جنرال موتورز، Chevy Bolt را در سال 2016 وارد بازار کرد، در آن زمان یکی از معدود گزینه های EV را به خریداران ارائه کرد و مستقیماً با تسلا رقابت کرد.

دو سال پیش، جنرال موتورز یک شورلت بولت EV جدید و یک کراس اوور جدید و بزرگتر – در عین حال جمع و جور – به نام شورلت بولت EUV را معرفی کرد. این خودروها در تابستان 2021 به فروش رفتند. جنرال موتورز فاصله بین دو محور EUV را حدود 3 اینچ افزایش داد. در کل، EUV – مخفف GM که به معنای وسیله نقلیه برقی است – حدود 6 اینچ بلندتر از Bolt EV قرار دارد. نتیجه یک کراس اوور جمع و جور با 39.1 اینچ فضای پای صندلی عقب است.

https://techcrunch.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *