نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 آذر 1403 6:19 ق.ظ

تحول دیجیتال نیاز به مهارت های دیجیتال دارد

21 مارس 2023 توسط جو بوش

در نمایشگاه Smart Factory 2022، راشیتا جایاسکارا، رئیس بخش تولید دیجیتال رولز رویس، توضیح داد که این شرکت چگونه از داده ها در فرآیندهای تولید خود استفاده می کند و چرا دولت با بودجه کمک می کند.

در تولید، فرصت بزرگی برای استفاده از داده‌ها برای مقابله با ناکارآمدی‌ها، از جمله شکاف مهارت‌های رو به رشد، شناسایی صرفه‌جویی در هزینه‌ها و ایجاد تحول دیجیتال – به ویژه در شرایط اقتصادی امروزی وجود دارد.

راشیتا در مورد این فرصت‌ها بحث کرد و در عین حال یک طرح اولیه و گام‌های بعدی ملموس برای ساخت مدل‌های عملیاتی ارائه داد که بازگشت سریع سرمایه‌گذاری در مورد استخدام و آموزش و همچنین نحوه دسترسی به بودجه مورد نیاز برای دستیابی به این هدف را نشان می‌دهد. او با The Manufacturer در Smart Factory Expo برای توضیح بیشتر به گفتگو نشست.

همه چیز در مورد مهارت است. این روزها در مورد اینکه چگونه شکاف مهارت های دیجیتال بر توانایی ما در مقیاس گذاری ابتکارات و ایجاد سطح بعدی تحول در تولید تأثیر می گذارد، صحبت می کنیم. در حال حاضر، ما به طور فعال مداخلاتی را در سازمان و برنامه‌ریزی مهارت انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم افرادی را که از قبل برای رولزرویس کار می‌کنند، دوباره مهارت می‌دهیم و آنها آماده برداشتن گام بعدی هستند.

ما از بودجه دولتی استفاده می کنیم و از مالیات کارآموزی برای پیشبرد این برنامه در انگلستان استفاده می کنیم. بنابراین، ما با یک استارت‌آپ فناوری به نام Multiverse که کارآموزی دیجیتالی را ارائه می‌کند، شریک شده‌ایم و آنها روشی بسیار منحصربه‌فرد برای ارائه آموزش و شناسایی شکاف مهارت‌ها دارند. این واقعا برای ما مهم است.

این یک رویکرد مبتنی بر داده است که ما را قادر می‌سازد تا واقعاً با سازمان هماهنگ شویم و بفهمیم که در کجا باید مهارت‌ها را به کار بگیریم تا بیشترین تأثیر را داشته باشیم. ما داده‌های یک نظرسنجی مهارتی از Multiverse را با اطلاعات برنامه‌ریزی مهارت‌های سنتی خود ترکیب کرده‌ایم، و این به ما دیدگاه پیشرفته‌تری در مورد چگونگی بهره‌گیری از سرمایه‌گذاری خود در فناوری بیشتر می‌دهد.

در رولزرویس، در حالی که ما درجات مختلف بلوغ در کارخانه هوشمند و قابلیت‌های تولید دیجیتال خود را به طور کلی داریم، ما در 20 سال گذشته روی آن کار کرده‌ایم، بنابراین توانایی‌های بزرگی داریم که ما را قادر می‌سازد به نسل بعدی برویم. مرحله. با این حال، شکاف مهارتی بزرگترین مانع ما است.

رولزرویس در حال تقویت نیروی کار خود است تا مطمئن شود که آماده برداشتن گام بعدی به سوی تحول دیجیتال است.

کاری که ما با کمک بودجه دولتی انجام می دهیم، مداخلات پیشگیرانه در سازمان است و اطمینان حاصل می کنیم که افرادی که از قبل در فضای ما کار می کنند به مهارت های دیجیتال مورد نیاز مجهز شده اند.

برای من، به‌ویژه برای رشته‌هایی مانند علم داده، باید مهارت‌های ریاضی و دانش حوزه را با مهارت‌های علوم رایانه ترکیب کنیم. بسیاری از مهندسان ما در حال حاضر مهارت های ریاضی دارند، زیرا آنها مهندس هستند و در زمینه خود متخصص هستند. بنابراین، آنها دانش دامنه را دارند، اما چیزی که آنها از دست می دهند، توانایی کدنویسی و کار با استفاده از قابلیت های دیجیتال مدرن است. از طریق کار با Multiverse و بودجه دولتی، ما این مؤلفه را فعال می کنیم.

در حقیقت ما باید هر دو را انجام دهیم و این کار را انجام داده ایم. اما در حال حاضر، افراد ماهر دیجیتالی کافی وجود ندارد که بتوانیم آنها را در تولید استخدام کنیم. این باید تغییر کند زیرا ما به تنوع فکری فردی که پیشینه تولیدی ندارد نیاز داریم تا وارد این بخش شود و از دریچه ای متفاوت به آن نگاه کند.

در عین حال، وقتی چنین شخصی را وارد می کنیم، معمولاً دانش حوزه یا آگاهی از مهارت های ریاضی را ندارند، که برای حل مسائل بزرگ و پیچیده مهم است. ما کشف کرده‌ایم که باید اخلالگران را وارد کنیم تا دیدگاه‌های متفاوتی را به ما نشان دهند تا نسبت به برخی جنبه‌ها کور نباشیم. اما برای مقیاس واقعی، ما نمی‌توانیم فقط به خرید منابع ادامه دهیم، بلکه باید جمعیت فعلی خود را دوباره مهارت دهیم. من می‌توانم بگویم 90 درصد از قابلیت‌های دیجیتالی آینده ما از افرادی است که قبلاً داریم.

یکی از زیبایی‌های مهارت‌های دیجیتال این است که آنها عموماً صنعت‌گرا هستند و مهارت‌ها قابل انتقال هستند. این بدان معنی است که آنها تقاضای زیادی دارند. کسی که مهارت های دیجیتال تا سطح پیشرفته ای در تولید دارد، می تواند به راحتی به یک بخش متفاوت منتقل شود. و آنها می توانند به سرعت در مورد یک بخش یاد بگیرند و واقعاً موفق باشند. بنابراین، تولید یک چالش واقعی در جذب این افراد دارد.

این یک رویکرد مبتنی بر داده است که ما را قادر می‌سازد تا واقعاً با سازمان هماهنگ شویم و بفهمیم که در کجا باید مهارت‌ها را به کار بگیریم تا بیشترین تأثیر را داشته باشیم. ما داده‌های یک نظرسنجی مهارتی از Multiverse را با اطلاعات برنامه‌ریزی مهارت‌های سنتی خود ترکیب کرده‌ایم، و این به ما دیدگاه پیشرفته‌تری در مورد چگونگی بهره‌گیری از سرمایه‌گذاری خود در فناوری بیشتر می‌دهد.

در رولزرویس، در حالی که ما درجات مختلف بلوغ در کارخانه هوشمند و قابلیت‌های تولید دیجیتال خود را به طور کلی داریم، ما در 20 سال گذشته روی آن کار کرده‌ایم، بنابراین توانایی‌های بزرگی داریم که ما را قادر می‌سازد به نسل بعدی برویم. مرحله. با این حال، شکاف مهارتی بزرگترین مانع ما است.

کاری که ما با کمک بودجه دولتی انجام می دهیم، مداخلات پیشگیرانه در سازمان است و اطمینان حاصل می کنیم که افرادی که از قبل در فضای ما کار می کنند به مهارت های دیجیتال مورد نیاز مجهز شده اند.

برای من، به‌ویژه برای رشته‌هایی مانند علم داده، باید مهارت‌های ریاضی و دانش حوزه را با مهارت‌های علوم رایانه ترکیب کنیم. بسیاری از مهندسان ما در حال حاضر مهارت های ریاضی دارند، زیرا آنها مهندس هستند و در زمینه خود متخصص هستند. بنابراین، آنها دانش دامنه را دارند، اما چیزی که آنها از دست می دهند، توانایی کدنویسی و کار با استفاده از قابلیت های دیجیتال مدرن است. از طریق کار با Multiverse و بودجه دولتی، ما این مؤلفه را فعال می کنیم.

در حقیقت ما باید هر دو را انجام دهیم و این کار را انجام داده ایم. اما در حال حاضر، افراد ماهر دیجیتالی کافی وجود ندارد که بتوانیم آنها را در تولید استخدام کنیم. این باید تغییر کند زیرا ما به تنوع فکری فردی که پیشینه تولیدی ندارد نیاز داریم تا وارد این بخش شود و از دریچه ای متفاوت به آن نگاه کند.

در عین حال، وقتی چنین شخصی را وارد می کنیم، معمولاً دانش حوزه یا آگاهی از مهارت های ریاضی را ندارند، که برای حل مسائل بزرگ و پیچیده مهم است. ما کشف کرده‌ایم که باید اخلالگران را وارد کنیم تا دیدگاه‌های متفاوتی را به ما نشان دهند تا نسبت به برخی جنبه‌ها کور نباشیم. اما برای مقیاس واقعی، ما نمی‌توانیم فقط به خرید منابع ادامه دهیم، بلکه باید جمعیت فعلی خود را دوباره مهارت دهیم. من می‌توانم بگویم 90 درصد از قابلیت‌های دیجیتالی آینده ما از افرادی است که قبلاً داریم.

یکی از زیبایی‌های مهارت‌های دیجیتال این است که آنها عموماً صنعت‌گرا هستند و مهارت‌ها قابل انتقال هستند. این بدان معنی است که آنها تقاضای زیادی دارند. کسی که مهارت های دیجیتال تا سطح پیشرفته ای در تولید دارد، می تواند به راحتی به یک بخش متفاوت منتقل شود. و آنها می توانند به سرعت در مورد یک بخش یاد بگیرند و واقعاً موفق باشند. بنابراین، تولید یک چالش واقعی در جذب این افراد دارد.

رویکرد مبتنی بر داده‌ها، رولزرویس را قادر می‌سازد تا با سازمان هماهنگ شود و بفهمد که مهارت‌ها در کجا باید به کار گرفته شوند تا بیشترین تأثیر را داشته باشند.

و واقعاً سخت است؛ اگر به تابلوی شغلی ما نگاه کنید، چند جای خالی تولید دیجیتال داریم که تا رئیس تولید دیجیتال ادامه دارد. با این حال، پر کردن آنها واقعاً دشوار است. این مایه شرمساری است زیرا دیجیتال به ما امکان می دهد محصولات و خدمات مختلفی ایجاد کنیم که قبلاً قادر به انجام آن نبودیم و به ما امکان می دهد جریان های درآمد بیشتری را به صورت آنلاین بیاوریم.

همچنین به ما امکان می دهد بهره وری و کارآمدی بیشتری داشته باشیم و به طور کلی کارها را بهتر انجام دهیم. سوم، و مهمتر از همه، به ما این امکان را می دهد که به طور قابل توجهی به سمت حوزه هایی مانند پایداری حرکت کنیم. با فناوری‌های دیجیتال، ما واقعاً می‌توانیم درک کنیم که برنامه عملیاتی پایدار ما باید چگونه باشد و چگونه آن را اجرا کنیم.

ما خوش شانس هستیم زیرا در حال حاضر پیوندهای بسیار قوی با طرح های دولتی مانند کارآموزی داریم. بنابراین، ما در حال حاضر مدیریت زیرساخت را از طریق آکادمی کارآموزی رولز رویس در دسترس داریم.

برای افرادی که از این موضوع آگاه نیستند و می‌خواهند درگیر شوند، پیشنهاد می‌کنم با دولت درگیر شوند (اگر رابطه‌ای قبلاً وجود داشته باشد)، یا به سادگی با سازمان‌های کارآموزی ارتباط برقرار کنند تا بفهمند چگونه می‌توان به بودجه دسترسی داشت. مطمئناً ارزش این را دارد که بررسی کنید آیا واجد شرایط دریافت بودجه هستید یا خیر، زیرا این به شما امکان می دهد برنامه تحول دیجیتال خود را از منظر مهارتی مقیاس بندی کنید که به طور موثر هزینه ای برای شما خنثی است.

شما هنوز باید به مردم اجازه دهید که زمان خود را سرمایه گذاری کنند، و اینجاست که ما در این فضا واقعاً خوش شانس بوده ایم. ما می توانیم زمان بگذاریم تا افراد بروند و خودشان را توسعه دهند. پس از آن می‌توانیم فوراً آنها را وادار کنیم تا آن مهارت‌ها را به کار گیرند و کارایی و مزایای بیشتری برای سازمان ایجاد کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *