نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 5:52 ب.ظ

متا کاهش قیمت زیادی را برای هدست های واقعیت مجازی خود اعلام کرد

3 مارس 2023-روهان گوسوامی

این شرکت اعلام کرد که قیمت هدست های Quest 2 و Quest Pro پیشرفته خود را کاهش خواهد داد.

قیمت Meta Quest 2 256 گیگابایتی از 499.99 دلار به 429.99 دلار کاهش می یابد، در حالی که قیمت بالاتر Meta Quest Pro از 1499.99 دلار به 999.99 دلار کاهش می یابد.

متا در سال 2022 13.7 میلیارد دلار در بخش Reality Labs خود از دست داد. این واحد تجاری مسئول ساخت فناوری های جاه طلبانه متاورس شرکت است. Reality Labs در سه ماهه چهارم 727 میلیون دلار و برای کل سال 2022 2.16 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد – کاهشی نسبت به 2.27 میلیارد دلار در سال 2021 – از جمله فروش هدست های Quest

هدست Meta’s Quest Pro که به گفته این شرکت دارای دوربین های رو به بیرون است که محیط فیزیکی کاربر را به صورت تمام رنگی ثبت می کند و امکان همپوشانی عناصر مجازی مانند مدل های سه بعدی، نقشه ها و صفحه نمایش ها را فراهم می کند.

Meta Quest Pro در ماه اکتبر عرضه شد، اما قیمت بالای آن، آن را برای اکثر مصرف کنندگان دور از دسترس قرار داد. و به نظر نمی رسید مورد استفاده حرفه ای واضحی نیز وجود داشته باشد. قیمت پایین تر می تواند آن را برای هر دو مخاطب جذاب تر کند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «هدف ما همیشه ایجاد سخت‌افزاری بوده است که برای هر چه بیشتر افراد مقرون‌به‌صرفه باشد تا از تمام امکانات VR استفاده کنند.

خریداران آمریکایی و کانادایی نیز قیمت جدید Quest Pro را در 5 مارس خواهند دید. قیمت آن برای سایر نقاط جهان در 15 مارس کاهش می یابد.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *