نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

29 فروردین 1403 12:04 ق.ظ

بنتلی به تولید موتور 12 سیلندر پایان می دهد تا به خودروساز برقی تبدیل شود.

مایکل ویلند-21 فوریه 2023 -یکی از کارکنان یک SUV بنتایگا را در خط تولید بنتلی در کارخانه آنها در کرو، بریتانیا، 7 دسامبر 2022 بررسی می کند. رویترز/فیل نوبل

بنتلی موتورز قصد دارد در آوریل آینده به تولید موتور 12 سیلندر خود پایان دهد زیرا این خودروساز مشهور لوکس به خودروهای برقی تبدیل می شود.خودروساز بریتانیایی خودروهای پرفورمنس فوق لوکس گفت که این نقطه عطف با قدرتمندترین نسخه موتور W12 که تا کنون ساخته شده است، با 740 اسب بخار قدرت و 737 پوند فوت گشتاور جشن گرفته خواهد شد.

بنتلی گفت این موتور ارتقا یافته تنها در 18 بنتلی باتور استفاده خواهد شد – خودروهای دو سرنشین دست ساز با قیمت حدود 2 میلیون دلار. این خودروساز معتبر گفت که خودروها در حال حاضر فروخته شده اند.

آدریان هالمارک، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بنتلی، در بیانیه‌ای گفت: «زمان بازنشستگی این پیشرانه نمادین فرا رسیده است، زیرا ما گام‌هایی را به سوی الکتریکی‌سازی برمی‌داریم.

W12 جدیدترین نمونه از خودروسازان است که به سمت خودروهای تمام الکتریکی می روند. بنتلی سال گذشته اعلام کرد که 2.5 میلیارد پوند (حدود 3 میلیارد دلار) در دهه آینده هزینه خواهد کرد تا تا سال 2030 به یک برند لوکس کاملاً الکتریکی تبدیل شود.

او گفت که تعداد محدودی موتور W12 با قدرت 649 اسب بخار برای نسخه های Continental GT، Bentayga و Flying Spur موجود است.

به گفته این شرکت، تولید موتور W12 با مونتاژ توسعه یافته موتورهای هیبریدی V8 و V6 جایگزین خواهد شد. بنتلی می گوید که از زمان شروع مونتاژ در سال 2003، بیش از 100000 موتور W12 تولید کرده است.

این شرکت گفت که قصد دارد 30 کارمندی را که موتور را در کارخانه معروفش کرو، انگلستان تولید می‌کنند، به سایر عملیات‌ها منتقل کند.چشم انداز تمام برقی بنتلی با خودروسازان دیگر همسو است، اما تفاوت زیادی با رقیب معروف خود، فراری دارد.

سازنده خودروهای اسپورت ایتالیایی که در حال حاضر موتورهای V6، V8 و V12 تولید می کند، گفته است تا زمانی که تقاضای کافی برای آنها وجود داشته باشد، به این کار ادامه خواهد داد.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *