نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 5:02 ق.ظ

خودروهای الکتریکی سه چرخ جدید با افزایش تحویل در سال 2023

Harri Weber -22 فوریه 2023-نمای جانبی FUV Arcimoto-اعتبار تصویر: Haje Kamps برای TechCrunch

Arcimoto، سازنده خودروهای سه چرخ بدون در، می گوید که آماده است تا برخی از وسایل نقلیه الکتریکی جدید را تولید کند.این یک چرخش کامل از ژانویه است، زمانی که استارتاپ EV تولید خود را متوقف کرد و هشدار داد که به بودجه جدید نیاز دارد، در غیر این صورت ممکن است به دنبال محافظت در برابر ورشکستگی باشد. آرسیموتو به حامیان خود گفت که در نهایت، این شرکت با فروش سهام اضافی با قیمت تخفیفی 3 دلاری به ازای هر سهم یا تقریباً نیمی از قیمت اوایل ژانویه، 12 میلیون دلار به دست آورد.

با این حال، Arcimoto می‌گوید در ماه مارس ارسال خودروهای برقی جدید را آغاز خواهد کرد که دارای سیستم فرمان ارتقا یافته است که ظاهراً «هندلینگ و مانورپذیری بهتری را در تمام سرعت‌ها ارائه می‌کند» در حالی که «تلاش فرمان را تا بیش از 40 درصد کاهش می‌دهد». هنگامی که TechCrunch یک مدل قبلی را در ژانویه بررسی کرد، ما متوجه شدیم که در سرعت های پایین “تقریباً مانند یک ماشین بدون فرمان برقی” عمل می کند.

Arcimoto همچنین قصد دارد با “هزینه ای ناچیز”، ارتقاء فرمان را به خودروهای قدیمی خود ارائه دهد. TechCrunch برای جزئیات بیشتر در مورد برنامه های آن با این استارتاپ تماس گرفت.

این استارت آپ در کنار FUV (وسایل نقلیه مفید سرگرم کننده) متمرکز بر مصرف کننده Arcimoto، مدلی را نیز برای رانندگان تحویل به نام Deliverator با فضای ذخیره سازی اضافی به جای صندلی عقب تولید می کند.

وسایل نقلیه Arcimoto که ظاهراً از ریکشاهای خودکار و وسایل نقلیه تفریحی مانند ATV الهام گرفته شده اند، هیچ شباهتی به خودروهای چهارچرخ عظیمی ندارند که بر جاده های ایالات متحده تسلط دارند. آنها رمنظره احمقانه ای هستند، اما به احتمال زیاد به زودی در طبیعت نخواهید دید. این شرکت مستقر در اورگان تخمین می زند که امروزه “بیش از 500” در جاده ها وجود دارد که نزدیک به نیمی از آنها (228) عدد سال گذشته تحویل داده شد.

https://techcrunch.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *