نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 9:49 ق.ظ

فناوری هیدروژن JCB برای اولین بار در دید بین المللی قرار گرفت

23 ژانویه 2023 توسط The Manufacturer- لرد بامفورد، رئیس JCB، با فناوری احتراق هیدروژن فوق کارآمد این شرکت

JCB قرار است فناوری احتراق هیدروژن فوق‌العاده کارآمد خود را برای اولین بار در آمریکای شمالی در صحنه بین‌المللی به نمایش بگذارد.

در نمایشگاه Conexpo 2023 در لاس وگاس به عنوان بخشی از نمایشگاه بین المللی سیالات (IFPE) از موتور احتراق هیدروژنی برند جدید JCB – راه حل انتشار کربن صفر این شرکت برای تجهیزات ساختمانی و کشاورزی – استفاده خواهد شد.

JCB که در زمینه تعهد زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) برای بخش تجهیزات ساخت و ساز پیشرو است، مسئول یک سری از نوآوری های صنعتی در «راه صفر کربن» خود بوده است.

JCB اولین مینی بیل مکانیکی برقی با باتری در جهان را توسعه داد و در خط مقدم توسعه فناوری الکتریکی برای برآورده کردن خواسته های مشتریان برای محصولات کربن صفر با طیف E-TECH خود قرار داشت. امروز JCB دارای بزرگترین خط تولید برق موجود در صنعت ساختمان است و تخصص این شرکت در این بخش نیز در نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

تعهد JCB به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تقریباً به 25 سال قبل بازمی گردد و جدیدترین موتورهای دیزلی آن از سال 1999 تاکنون 97 درصد کاهش انتشار NOx و کاهش 98 درصد ذرات را به همراه داشته است. امروزه ماشین‌های دیزلی JCB در مقایسه با ماشین‌های تولید شده در سال 2010، 50٪ CO2 کمتری منتشر می‌کنند. فناوری موتور دیزل تمیز JCB نیز در غرفه لاس وگاس به نمایش گذاشته خواهد شد.

لرد بامفورد، رئیس JCB، پروژه توسعه فناوری هیدروژن JCB را رهبری می کند. او گفت: «تیم مهندسی JCB در یک بازه زمانی کوتاه گام‌های بزرگی برای توسعه یک موتور احتراق داخلی هیدروژنی برداشته است و در حال حاضر یک نمونه اولیه بکهو لودر JCB و یک هندلر تلسکوپی Loadall را نیرو می‌دهد. به عنوان اولین شرکت تجهیزات ساختمانی که یک موتور احتراقی کاملاً کارآمد با سوخت هیدروژن تولید می کند، خوشحالم که اکنون می توانیم این فناوری را در صحنه بین المللی ارائه دهیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *