نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 12:54 ق.ظ

آمستردام از بزرگترین گاراژ دوچرخه خود که در زیر آب است رونمایی کرد.

25 ژانویه 2023 -پیدا کردن پارکینگ دوچرخه مناسب مدتهاست که در آمستردام یک دردسر بوده است.

آمستردام که با کاهش روزافزون فضا برای پارک صدها هزار دوچرخه خود مواجه شده بود، این شهر اولین مجتمع پارکینگ دوچرخه خود را افتتاح کرد که در زیر آب در یک پروژه مهندسی پیشگام ساخته شده است.

این گاراژ در زیر گاراژ باز ساخته شده است، شاخه ای دسترسی به رودخانه IJ شهر، و پس از آن گاراژ دیگری در کنار خود IJ که در فوریه افتتاح می شود، ساخته می شود.آنها مجموعا ظرفیت 11000 دوچرخه در پایتخت دیوانه هلند را خواهند داشت.

ساخت و ساز در سال 2019 آغاز شد و شامل تخلیه بخشی از جبهه باز گاراژ در کنار ایستگاه مرکزی آمستردام بود.یک ویدیوی تایم لپس که توسط شهرداری آمستردام ارسال شده است نشان می دهد که چگونه آب پمپاژ می شود، سازه ساخته شده و در نهایت منطقه دوباره زیر آب می رود.

معاون وزیر زیرساخت کشور هلند در مراسم افتتاحیه به خبرگزاری فرانسه گفت: «ما در مورد آب دانش و تخصص زیادی داریم.

او گفت که این ذخیره سازی “استفاده بهینه از فضایی که در یک کشور کوچک دارید می کند.”

به گفته wUrck، شرکت معماری که فضاهای پارکینگ فوق مدرن را طراحی کرده است، دوچرخه سواران را 9 متر (30 فوت) زیر سطح زمین می برد.

این شرکت در بیانیه ای گفت: «دوچرخه سوار وارد صدف خیالی با نمای بیرونی خشن از بازالت و سنگ طبیعی و فضای داخلی صاف و سبک می شود.

ملانی ون در هورست، زن سالمند گفت: «اکنون به شما اطمینان داده می شود که وقتی به ایستگاه آمستردام می آیید می توانید بلافاصله دوچرخه خود را پارک کنید.

بر اساس طرح نظارت بر دوچرخه در سال 2021، حدود 900000 دوچرخه در آمستردام وجود دارد که روزانه حدود 625000 سفر انجام می شود – و یافتن پارکینگ مناسب مدت هاست که دردسرساز بوده است.

https://techxplore.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *