نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 12:56 ق.ظ

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان داد.

21-8-1401

جذب سرمایه گذار توسط پارک فناوری دانشگاه تهران

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در راستای تشکیل و توسعه شبکه سرمایه‌گذاران، اقدام به جذب سرمایه‌گذار می‌کند. این موضوع با هدف حمایت مالی از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در کسب و کارهای نوپا برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

افراد حقیقی، شرکت‌های حقوقی، مؤسسه‌ها، سازمان‌ها و صندوق‌های مالی مخاطبان این شبکه سرمایه‌گذاری هستند. تاریخ فراخوان از ۲۱ آبان لغایت ۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام در شبکه سرمایه‌گذاران از طریق این لینک اقدام و درخواست خود را ثبت کنند. پس از بررسی و ارزیابی سرمایه‌گذاران، اطلاعات شرکت‌ها و طرح‌های متقاضی جذب سرمایه به سرمایه‌گذاران عضو ارائه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۲۲۰۷۰۰ الی ۴ داخلی‌های ۱۶۸، ۱۸۵ و ۱۵۱ تماس بگیرند.

براساس این گزارش، نقش کلیدی کارآفرینی و کسب و کارهای دانش‌بنیان در روند رشد اقتصادی و توسعه پایدار کشورها روشن است. طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه و کسب و کارهای دانش‌بنیان نقش اساسی در ایجاد نوآوری، اشتغال و افزایش مزیت رقابتی کشورها دارند.

از همین‌رو تأمین منابع مالی، یکی از بخش‌های مهم در تسریع فرآیند کارآفرینی و توسعه امکان‌پذیری ایجاد کسب وکار برای افراد، شرکت‌ها و کارآفرینان بالقوه به شمار می‌رود. سرمایه‌گذاری را می‌توان رویکردی برای حمایت و تأمین بودجه از توسعه مبتدیان، کارآفرینان و به‌طور کلی اکوسیستم دانست که به رشد اکوسیستم کارآفرینی منجر خواهد شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *