نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

17 اردیبهشت 1403 6:20 ق.ظ

ذوب آهن با بهره گیری از فناوری نوین محصولات با ارزش افزوده بالا تولید می کند

۱۴۰۱-۴-۲۰

مدیرعامل سرمایه گذاری صدر تامین گفت: ذوب آهن با نوآوری و بهره گیری از فناوری نوین، محصولات صنعتی و با ارزش افزوده بالا تولید می کند و این هلدینگ از پروژه های توسعه این شرکت حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیرحسین نادری در بازدید از خط تولید و پروژه های توسعه ذوب آهن گفت: این شرکت برای حل مشکلات تامین پایدار مواد اولیه تمهیدات مناسبی اندیشیده تا بتواند بطور اساسی این مسائل را حل کند و البته حاصل این تمهیدات را در افزایش تولید آن می توان مشاهده کرد.

وی افزود: ذوب آهن با نوآوری و بهره گیری از فناوری نوین ، محصولات صنعتی و با ارزش افزوده بالا تولید می کند. این شرکت با توان داخلی، محصولاتی مانند ریل که مورد نیاز داخل است و به دلیل تحریم امکان واردات آن وجود ندارد را تولید می کند و به این اقدام مهم و ملی همچنان ادامه می دهد. صنعت فولاد روی لبه فناوری حرکت می کند و هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت و حرکت رو به رشد این صنعت شود.

نادری ادامه داد: ذوب آهن یک کارخانه نیست بلکه یک صنعت است و به همین دلیل نیز با نگرش صنعت داری اداره می شود که یکی از دستاوردهای آن تربیت نیروی انسانی ماهر برای صنعت است. ذوب آهن در مسیر تحول و توسعه قرار دارد و قطعاً هلدینگ صدر تامین از پروژه های توسعه این شرکت که منجر به افزایش تولید و بهره وری شود با تمام قدرت حمایت می کند.

ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن نیز در این دیدار از اولویت دادن به فعالیت های دانش بنیان به منظور رشد فناوری خبر داد و گفت: این شرکت اهداف بزرگی را دنبال می کند که در سه ماهه اول سال در رشد تولید و صادرات ، نمود پیدا کرد. امید می رود با رشد تولید محصولات جدید و با ارزش افزوده بالا و دستیابی به تولید ۳ میلیون تن ،سال جاری تحول و شکوفایی بیشتر در این شرکت رخ دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *