نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 1:29 ب.ظ

زمینه های توسعه اقتصاد دانش بنیان در بخش کشاورزی فراهم می شود

زمینه های توسعه اقتصاد دانش بنیان در بخش کشاورزی فراهم می شود جلسه بررسی و هماهنگی خدمات برنامه ریزی شده جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان در بخش کشاورزی با ریاست مهندس شهریار قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، معاونین و مدیران ستادی، مسئولین مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه،نظام مهندسی کشاورزی،روسای ادارات تابعه، پارک علم و فناوری در سالن شماره یک برگزار شد. ۱۴۰۱/۰۴/۰۸

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، شهریار قاسمی در این جلسه بعداز ارائه و بررسی گزارش خدمات برنامه ریزی جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان در حوزه کشاورزی گفت: طی این جلسه قصد داریم برنامه خدمات و برنامه های توسعه اقتصاد دانش بنیان در بخش کشاورزی را بررسی و تصمیمات لازم جهت اجرای این برنامه ها اتخاذ شود.

وی با اشاره به اینکه ورود دانش و نوآوری ها به بخش کشاورزی، توسعه اقتصاد کشاورزی را بوجود می آورد افزود: توسعه علمی،فنی و نوآوری در کشاورزی قطعا اشتغالزا و درآمدزا خواهد بود در این راستا شرکت های ایده پرداز و دانش بنیان نقش آفرینند.

این مسوول خاطرنشان کرد: باید مشوق ها و حمایت های لازم جهت ورود شرکت های علمی و دانش بنیان به عرصه کشاورزی برنامه ریزی شود.

قاسمی سپس با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی جهت توسعه دانش بنیانی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی زمینه های ورود نوآوریهای علمی را بازنگری کنند زمینه های رشد کشاورزی با همکاری پارک علم و فن آوری و با توسعه آموزش و ترویج بوجود بیاورند.

در ادامه گزارشی از کمیته راهبردی فن آوری نانو در کشاورزی نیز توسط دکتر سیفی دبیر جلسه دانش بنیان ارائه شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *