نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 11:44 ب.ظ

فراری تا سال 2030 هشتاد درصد هیبریدی و تمام برقی تولید خواهد کرد

16 ژوئن 2022 – فراری جدید که LaFerrari نام دارد، در اولین روز رسانه ای هشتاد و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو، سوئیس، 5 مارس 2013، ارائه شد. سازنده خودروهای اسپرت لوکس ایتالیایی فراری در روز پنجشنبه، 16 ژوئن 2022، استراتژی برقی سازی خود را تشریح کرد. اعتبارAP Photo/Laurent Cipriani،

فراری، سازنده خودروهای اسپورت لوکس ایتالیایی، استراتژی الکتریکی سازی را ترسیم کرد که بر اساس آن تا سال 2030 باید 40 درصد خودروهای تمام الکتریکی و 40 درصد مدل های هیبریدی تولید شود.

مدیرعامل Benedetto Vigna تایید کرد که اولین خودروی الکتریکی در سال 2025 ارائه خواهد شد و اولین تحویل سال بعد خواهد بود.

در حال حاضر، تنها چهار مدل فراری، یا 20 درصد از تولید، خودروهای هیبریدی هستند. اولین مدل هیبریدی آن، نسخه محدود La Ferrari بود که در سال 2013 با استفاده از فناوری فرمول 1 عرضه شد.

ویگنا، یک کارآفرین سابق فناوری که 9 ماه پیش به عنوان مدیرعامل به فراری ملحق شد، گفت که استراتژی الکتریکی سازی «بسیار مرتبط است».

او در یک سخنرانی تحلیلی گفت: “نه تنها این امر توسط مقررات آلایندگی الزامی است، بلکه مهمتر از همه، ما معتقدیم که می توانیم از موتور الکتریکی برای بهبود عملکرد خودروهایمان استفاده کنیم، همانطور که قبلاً با فراری هیبریدی خود انجام دادیم.”

در حالی که فراری گستره مدل‌های خود را گسترش می‌دهد، شرکت خودروسازی مستقر در شهر مارانلو در شمال ایتالیا اعلام کرد که خودروی مورد انتظار Purosangue را در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد. Purosangue با نام ایتالیایی اصیل، بیشتر از 20 درصد از وسایل نقلیه تولید شده در چرخه خود را نشان نخواهد داد.

در مجموع، فراری قصد دارد 15 مدل جدید را از سال 2023 تا 2026 روانه بازار کند، از جمله یک ابرخودروی جدید با عملکرد بالا.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *