نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 4:25 ق.ظ

عکاس کوهنورد یک بارش شهابی باور نکردنی را ثبت کرد

28 اکتبر 2021 یک عکاس کوهنورد یک بارش شهابی باورنکردنی در حالی که جرقه‌هایی در آسمان شب دیده می‌شود را ثبت کرد.

Uroš Fink 31 ساله از بارش شهابی سالانه Perseid که هر تابستان اتفاق می افتد، از کوهی در اسلوونی عکاسی کرد.تصویر او کهکشان راه شیری رنگارنگ را با سحابی‌ها نشان می‌دهد که شهاب‌های Perseid در آسمان شب پرتاب می‌کنند.

بنا به گفته ناسا، پرسیدها «بهترین بارش شهابی سال در نظر گرفته می‌شوند». شما می توانید در هر نقطه از نیمکره شمالی باشید از این نمایش سرعت و نور لذت ببرید.

او عکس را از زین منگارت، مرتفع‌ترین جاده در اسلوونی گرفته است.اوروش گفت: «به سختی می‌توانستم منتظر رسیدن آن روز باشم. هر سال من پر از انتظار برای دیدن Perseids هستم.

“من در لبه پرتگاه ایستاده بودم – گاهی اوقات لازم است کمی تلاش کنید و به خارج از منطقه راحتی خود بروید تا تصویری عالی داشته باشید.من این کار را انجام دادم زیرا میل و انگیزه زیادی برای عکاسی از کیهان در ترکیب با طبیعت دارم.من به سادگی طبیعت و هر چیزی که به جهان مربوط می شود را می ستایم، بنابراین ترکیب این دو چیز در یک تصویر بسیار ارزشمند است.فقط اجازه دهید هوا ادامه داشته باشد تا بتوانم تا آنجا که ممکن است شهاب‌ها را در دوربین ثبت کنم.

بر اساس Farmer’s Almanac، شهاب‌ها زمانی اتفاق می‌افتند که زمین از میان جریانی از گرد و غبار و زباله‌هایی که توسط یک دنباله‌دار در حال عبور به جا مانده است بگذرد .  دنباله دار سوئیفت-تاتل، در مورد Perseids این مورد را بوجود می‌آورد. هنگامی که ذرات به جو فوقانی زمین برخورد می کنند، اصطکاک با هوا باعث گرم شدن هر ذره و سوختن آن می شود. ما نتیجه را به عنوان یک شهاب سنگ می بینیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *