نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

18 شهریور 1403 4:28 ق.ظ

آخرین افزونه تسلا و نمایه‌های درایور همگام‌سازی ابری

دویندرا هاردوار 4 نوامبر 2021

    تسلا در حال آماده شدن برای دنیایی است که مشخصات راننده شما بتواند شما را در خودروهای مختلف دنبال کند، خواه خودروی برقی شخصی شما باشد یا اجاره ای. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار تسلا گزارش می‌دهد که سازنده خودرو در آخرین نسخه نرم‌افزاری خود، بخش Cloud Profiles را اضافه کرده است که به گزینه «فعال کردن همگام‌سازی خودرو» برای پشتیبان‌گیری از پروفایل‌های راننده اشاره می‌کند. این خبر چندان غافلگیرکننده نیست، زیرا ایلان ماسک قبلاً گفته بود که پروفایل های همگام سازی ابری در راه است.

برای یک شرکت خودروسازی متمرکز بر فناوری مانند تسلا، ارائه یک راه ساده به مشتریان خود برای دسترسی به تنظیمات خود به چندین وسیله نقلیه امری ساده و منطقی است. این امر به ویژه پس از اینکه هرتز اعلام کرد 100000 تسلا برای ناوگان اجاره ای خود می خرد، صادق است. اگرچه ماسک به سرعت به این نکته اشاره کرد که هنوز سفارش داده نشده است، تصور دنیایی که در آن هر کسی بتواند به راحتی یک تسلا را اجاره کند، سخت نیست. نگهداری از آن‌ها راحت‌تر از خودروهای گازسوز است و مدل 3 در حال حاضر ارزان‌تر از بسیاری از خودروهای لوکس است.

مطمئناً، برای افراد واقعاً ممتاز، پروفایل‌های ابری می‌توانند همگام‌سازی تنظیمات در چندین وسیله نقلیه را آسان‌تر کنند. طبق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار تسلا، تنظیمات همگام‌سازی شده شامل روشنایی صفحه نمایش، هدایت خودکار و گزینه‌های ناوبری است. همگام سازی حالت توقف شما نیز مفید خواهد بود، زیرا به طور جدی نحوه عملکرد ترمز تسلا را تغییر می دهد. https://techcrunch.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *