نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 6:27 ب.ظ

درآمدهای ابری SAP با افزایش 20 درصدی در رقابت با Salesforce

21 اکتبر 20213 رایان براون

درآمد SAP سه ماهه سوم SAP بالغ بر 2.8 میلیارد دلار است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش یافته است. این شرکت سال گذشته تمرکز خود را بر روی ابر اعلام کرد و رقابت با Salesforce و Oracle را افزایش داد. مدیرعامل کریستین کلاین گفت که از توانایی SAP برای کنترل عدم قطعیت Covid و اختلال در زنجیره تامین بسیار مطمئن است.

غول نرم افزاری آلمانی SAP جهش درآمدی را در واحد ابر سریع خود ثبت کرد که به افزایش عملکرد شرکت در سه ماهه سوم کمک کرد.

به طور کلی درآمد تعدیل شده به 6.8 میلیارد یورو رسید که 5٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، که در ابر افزایش یافته است، در حالی که سود تعدیل شده هر سهم به دلیل شرط بندی‌های سودآور شروع به کار در شرکت Spinoff Sapphire Ventures ، 2٪ به 1.74 یورو افزایش یافته است.

سال گذشته، SAP برنامه‌هایی را برای تغییر گسترده از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات پیش فرض به امکانات رایانش ابری از راه دور ارائه کرد. تمرکز مجدد SAP بر روی ابر یک چالش برای رقبای نرم افزاری سازمانی مانند Salesforce و Oracle بود.

کریستین کلین، مدیرعامل SAP در گفتگو با CNBC به «Squawk Box Europe» گفت: «ما این شرکت را به ابر متمرکز کردیم. ما در حال تغییر مدل کسب و کار خود هستیم… از مجوزهای اولیه در پیش فرض به یک مدل تجاری مبتنی بر اشتراک در ابر تغییر می‌کنیم.»

SAP هفته گذشته چشم انداز تمام سال خود را برای سومین بار در سال جاری با شتاب در تجارت ابری خود افزایش داد. این شرکت این اهداف را تأیید کرد و گفت که انتظار می‎‌رود درآمد ابرها بین 16 تا 19 درصد در سال 2021 افزایش یابد.

کلاین گفت که این شرکت از توانایی خود برای کنترل عدم قطعیت کرونا و اختلال در زنجیره تامین جهانی بسیار مطمئن است.

وی گفت: «فناوری به غلبه بر این چالش‌ها کمک می‌کند. وقتی در مورد آینده کار صحبت می‌کنید، باید همکاری کنید. تکنولوژی مورد نیاز است وقتی در مورد زنجیره تأمین انعطاف پذیر صحبت می‌کنید، به همه کشتی‌های کانتینری که در جلوی بندرگاه‌هایی هستند که نمی‌توانند وارد شوند نگاه کنید. اینجاست که فناوری – جایی که شبکه تجاری ما – می‌تواند کمک کند.»

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *