نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

28 اردیبهشت 1403 5:20 ق.ظ

دیجیتالی‌کردن شهر لیدز: چگونه یک شهر هوشمند بسازیم

28 سپتامبر 2021 توسط: کیومرث عفیفی ثابت

با توجه به اینکه شمال انگلستان به طور سنتی برای جذب سطوح مشابهی از سرمایه‌گذاری و مهارت‌هایی که در لندن جریان دارد، با یک مبارزه سخت روبرو بود، جشنواره دیجیتال لیدز برای تغییر این روند راه اندازی شد. این جشنواره دو هفته‌ای که در سال 2016 آغاز به کار کرد، از آن پس محبوبیت زیادی پیدا کرد و به تقویمی در بخش فناوری منطقه تبدیل شد. با این حال، این فرصت مورد انتظار برای سازمان‌ها برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و دانش در مارس سال گذشته متوقف شد.

با این حال، با بدترین وضعیت همه‌گیری در حال حاضر، سازمان دهندگان آن امیدوارند که برنامه ترکیبی دوباره تقویت شده، که از 20 سپتامبر آغاز شده است، بتواند شلوغی شبانه‌روزی شهر و مشاغل آن را که به شدت از دست رفته است را بازگرداند. بازگشت آن نیز در حالی صورت می‌گیرد که شورای شهر لیدز (LCC)، از جمله مقامات محلی دیجیتالی در انگلستان، ماموریت خود را برای تبدیل لیدز به منسجم‌ترین شهر هوشمند بریتانیا انجام می‌دهد.

به فضای مجازی خوش آمدید

در روز جمعه 9 مارس 2020، استوارت کلارک، بنیان‌گذار جشنواره دیجیتال، پنجره ارسال آثار برای یک رویداد آوریل را با 250 پیشنهاد رویداد-یک رکورد-بست. این کنفرانس، که برای همه سازمان‌ها باز است و با حمایت مالی کامل تأمین می‌شود، پس از یک نسخه پر جنب و جوش در سال 2019 به پیشرفت خود رسیده بود و برگزارکنندگان مشتاق بودند که این موفقیت را تقویت کنند.

https://www.itpro.co.uk/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *