نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

14 اردیبهشت 1403 8:04 ب.ظ

لیبرتی استیل دارایی‌های انگلیس خود را به فروش می‌رساند

لیبرتی استیل

توسط اش جونز25 مه 2021

لیبرتی استیل (Sanjeev Gupta’s Liberty Steel) در حالی که با بانک سرمایه گذاری Credit Suisse در مورد پرداخت بدهی های خود گفتگو می‌کند، تعدادی از دارایی‌های انگلیس خود را به فروش می‌رساند.

این شرکت قصد دارد کارخانه تولید فولاد Stocksbridge و دو سایت دیگر خود را به عنوان بخشی از تغییر ساختار شرکت اعلام کند که به آن‌ها اجازه می‌دهد بدهی خود را به بستانکار اصلی را به طور کامل بازپرداخت کنند.

این شرکت در چند ماه گذشته به دلیل سقوط سرمایه داران اصلی خود، گرینسیل، در ماه مارس دچار بحران شده است. این امر به دنبال تعطیلات آخر هفته میان گوپتا و نمایندگان Credit Suisse در دبی برگزار می‌شود.

وقتی گرینسیل زیر بار این بانک رفت بیش از 1 میلیارد پوند از دست داد و گوپتا برای نجات کسب و کارهای خود و 5000 شغل در زنجیره تأمین خود تلاش بسیاری کرده است.

در بیانیه‌ای، لیبرتی استیل گفت: «به عنوان بخشی از این بازسازی، لیبرتی به دنبال فروش تجارت هوایی و صنایع فولاد آلیاژهای ویژه خود در استوکس بریج است.

«لیبرتی همچنین قبلاً فرایند فروش رسمی Liberty Aluminium Technologies و Liberty Pressing Solutions را آغاز کرده است.»

علاوه بر مسائل موجود، که لیبرتی استیل با آن روبرو است، گروه صاحبان اصلی آن، گروه خانواده گوپتا، تحت ادعای لابی‌گری تحت تحقیق از دفتر کلاهبرداری انگلیس قرار دارد. این شرکت متعهد شد کمیته‌ای را برای بازسازی و اصلاح مالی گروه ایجاد کند. Credit Suisse همچنین موافقت کرده است تا زمانی که فروش کارخانه Stocksbridge نهایی شده است‌، دادگاه را متوقف کند.

دو کارخانه دیگر برای فروش به عنوان بخشی از معامله در پایین دست کارخانه استوکس بریج قرار دارند و شامل یک آسیاب در Brinsworth و Performance Steels در West Bromwich هستند.

این شرکت فاش کرده است که فروش این کارخانه‌ها به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا تلاش خود را بر روی کارخانه روترهام خود که از فولاد ضایعات بازیافت شده استفاده می‌کند متمرکز کنند.

این شرکت قبلاً پس از رد قیمت تقاضای اصلی 170 میلیون پوندی آن‌ها توسط دولت انگلیس، به دنبال کمک مالی 200 میلیون پوندی بود.

بی بی سی گزارش داد که Credit Suisse معامله را در حال بسته شدن می‌داند. با این حال، لیبرتی تحقیقات فعلی دولت انگلیس را مانع عمده‌ای در طرح بازسازی خود دانست. https://industryeurope.com

استارت‌آپ EV Zypp Electric با کسب ۲۵ میلیون دلار تا سال ۲۰۲۵ به ۳۰ شهر هند خواهد رسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *