نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

28 فروردین 1403 8:45 ب.ظ

شرکت Total و Microsoft برای ایجاد نوآوری دیجیتال و اهداف Net Zero همکاری می کنند

16 مارس 2021 با ارتباط از طرف توتال

توتال و مایکروسافت اعلام کردند که توافق کرده اند به عنوان شرکای استراتژیک برای تحول دیجیتال و پشتیبانی از پیشرفت به سمت انتشار خالص صفر کربن همکاری کنند.توسعه پویا مایکروسافت و توتال در زمینه های تخصصی مربوط به آنها و سابقه ی غنی از نوآوری آنها فرصت های مشخصی را برای همکاری در یک بازه زمانی چند ساله ایجاد می کند:

    حضور جهانی و دانش در بازار می تواند از اهداف پایداری مایکروسافت ، از جمله هدف 2025 آن برای انرژی های تجدید پذیر پشتیبانی کند و به بهره وری انرژی و کاهش اثر کربن در مراکز داده آن کمک کند.

 Total بیشتر از سیستم عامل های ابری مایکروسافت استفاده خواهد کرد. توتال تصمیم گرفته است سرعت تبدیل IT خود را افزایش داده و از قدرت Azure برای پروژه های تحول دیجیتال و Total Digital Factory استفاده کند. توتال محیط مدرن موجود در محل کار خود را گسترش داده و غنی می کند  . آنها اینکار را مبتنی بر Microsoft Office 365 که راه حل های همکاری و بهره وری را برای کارمندان و فعالیت های آن ارائه می دهد ، انجام می دهند.. توتال همچنین ارزش پلتفرم Power را برای اتوماسیون فرآیندهای تجاری ، کاهش هزینه و دسترسی آسانتر به داده ها برای توسعه دهندگان شهروندی خود ، کشف خواهد کرد.

https://sciencebusiness.net

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *