نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 3:34 ب.ظ

کسب عنوان پایان نامه برتر مهندسی ساخت و تولید

         ۹۹/۱۲/۲۳

پایان نامه ساخت دستگاه ماشین کاری آلتراسونیک و بررسی پارامترهای مؤثر بر ماشین کار، از دانشجو محمد احمدی به عنوان پایان نامه برتر شناخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در حاشیه هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید، از دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان صاحب پایان نامه برتر سال تحصیلی 1398-1399 مهندسی ساخت و تولید ایران تجلیل شد.

محمد احمدی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید دانشگاه صنعتی اصفهان با ارایه پایان نامه با عنوان”طراحی و ساخت دستگاه ماشین کاری آلتراسونیک و بررسی پارامترهای مؤثر بر ماشین کار با راهنمایی آقایان علیرضا فدایی تهرانی و دکتر امین الله محمدی، برگزیده این بخش از کنفرانس بین الملی مهندسی ساخت و تولید ایران شد.

دستگاه ماشین کاری آلتراسونیک Ultrasonic Machining(USM) که به طور انحصاری در دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی و ساخته شده است برای ماشین کاری(سوراخ کاری،….) قطعه کار هایی با سختی بیشتر از۴۰HRC مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش موج، هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید ایران نیمه اسفندماه 1399 به صورت غیرحضوری به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

برگزاری نشست‌های تخصصی علمی و صنعتی، ارایه سخنرانی‌های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی از دیگر برنامه‌های هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین‌ المللی مهندسی ساخت و تولید ایران بود.

https://www.ghatreh.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *