نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 1:01 ب.ظ

عکسهای جادویی از آنچه در هنگام برخورد آب گرم با هوای سرد اتفاق می افتد

10 فوریه 2021

هر ساله در زمستان ، عکس ها و فیلم های بسیار جذاب در شبکه های اجتماعی نشان داده می شود زیرا مردم سعی می کنند تا از تبدیل آب جوش به بلورهای یخی شگفت انگیز عکس برداری کنند.

چگونه آب گرم وقتی هوا سرد است به ابرهای یخ زده تبدیل می شود؟

طبق نظر نشنال جئوگرافیک ، این پدیده به این دلیل رخ می دهد که آب جوش بسیار نزدیک به حالت تبخیر است: “از آنجا که آنها بسیار گرم هستند ، قطرات ریز آب شروع به بخار شدن می کنند. اما از آنجا که هوای سرد نمی تواند بخار آب را به اندازه هوای گرمتر نگه دارد ، آب متراکم می شود. دمای بسیار سرد ، قطرات آب را که به صورت بلورهای یخ در می آورد و به سرعت منجمد می کند. “

آیا می خواهید چنین فیلم یا تصویری بگیرید؟ با گرداب قطبی در این هفته دمای ناگهانی را به بیشتر نیمکره شمالی می رساند ، اکنون برای فرصتی دیگر سعی کنید.

با گفتن این نکته ، باید در جایی که هستید به طور مناسب سرد باشد: مانند دمای 14 درجه فارنهایت / -26 درجه سانتیگراد یا کمتر. اگر وزش باد به سمت شماست ، این کار را نکنید. و سعی کنید قبل از انداختن آب جوش بالای سر خود ، آب را از خود دور تر بریزید.

اگر باد و هوا به نفع شماست؟ با یک سطل بزرگ آب در حال جوش به یک مکان دیداری – مانند یک زمین مسطح – بیرون بروید. اگر ساعت در حوالی غروب یا طلوع آفتاب و نور باید براق و کامل باشد بسیار مناسب است.

اکنون نقطه ای را پیدا کنید که به سمت خورشید باشد و از مدل خود بخواهید آب گرم را به سمت اشعه خود پرتاب کند.

اگر لنز زاویه دید گسترده ای دارید ، از آن استفاده کنید. اگر فقط یک تلفن هوشمند دارید: این هم خوب است. فقط کمی عقب ایستاده تا بتوانید جلوه کامل کریستال یخ را در قاب بگیرید. از مدل خود بخواهید چند بار کار را تگرار کند .

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *