نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 7:52 ق.ظ

توسعه و نوآوری محصول در سال ۲۰۲۱

جان مک النی22 ژانویه 2021

مانند همه صنایع دیگر ، دنیای طراحی و تولید در سال 2020 به دلیل همه گیری ، موج تغییراتی را تجربه کرد و در نتیجه بسیاری از شرکت های توسعه دهنده محصولات ناگزیر شدند که به روشهای جدید و نوآورانه چابک تر شوند. در میان ادامه چالش های COVID-19 در سال 2021 ، این نیاز به چابکی برای کسب و کار ها از بیشتر از قبل ادامه دارد.

همکاری میان کارکنان از راه دور در سال آینده نیز به همان اندازه مهم خواهد بود. از آنجایی که تولیدکنندگان محصول راه حل های ابتکاری برای حل مشکلات سریعا خود را تغییر می دهند ، زمان هدایت از تولید برای ارایه  به موقع محصولات به بازار – قبل از تغییر دوباره شرایط بازار ، باید مدام در حال کاهش باشد.

با توجه به همه این موارد ، در اینجا چهار پیش بینی در مورد صنعت برای سال 2021 آورده شده است:

پیش بینی شماره 1: روند تکامل محصول مدرن با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت. برخی از بخش ها برای رشد ویژه ای چشمگیر آماده هستند ، از جمله تجهیزات پزشکی و مراقبت های بهداشتی. در حقیقت ، گزارش اخیر Frost & Sullivan نشان داد که پذیرش فزاینده فن آوری های دیجیتال در بیمارستان ها در طی همه گیری “چشم انداز رشد فوق العاده ای را برای فعالان بازار ارائه می دهد.”

شوک همه گیری جهانی باعث شد که شرکت ها به طور ناگهانی در مورد چگونگی استفاده از محصولاتشان برای پاسخگویی به تقاضاهای متغیر تجدید نظر کنند. با توجه به درسهای آموخته شده ، شرکتها به دنبال ایجاد نوآوری در روند جدید و روشهای سریعتر و کم هزینه در طراحی محصولات و به بازار آوردن آنها هستند. در سراسر صنایع ، استفاده از مواد و اجزای جدید در تولید محصولات ایجاد شده برای افزایش کیفیت ، عملکرد کلی و پایداری را پیش بینی می کنم.

پیش بینی شماره 2: مشتریان دیجیتال تمایل خود را با سرعت بیشتری ادامه خواهند داد. شرکت ها با درگیر کردن و تغییر دادن خواسته های مشتری ، مشتری مداری بیشتری خواهند داشت. مدیران باید از سرعت و چابکی برای اندازه گیری انتظارات بالاتر اطمینان حاصل کنند.

پیش بینی شماره 3: با  انجام  کار از خانه (WFH) به یک پاسخ طولانی مدت ، تحول ابر باعث افزایش بهره وری می شود. طبق مطالعه اخیر MIT ، حدود یک سوم کارکنانی که قبل از شیوع بیماری به محل کار خود رفت و آمد می کردند تا ژوئیه سال 2020 به کار خود در خانه روی آورده بودند. همانطور که توسط Harvard Business Review (HBR) گزارش شده است ، افزایش تعداد کسب و کار ها از جمله فیس بوک و توییتر ، به کارمندانی که نوع کارشان اجازه می دهد به طور دائم از خانه کار می کنند .

رایانش ابری نقطه درخشان برای کارکنان از راه دور در سال 2020 بوده است. افراد به سرعت با فناوری هایی مانند Zoom و Google Meet سازگار شدند تا کار خود را انجام دهند و در ارتباط باشند. در عرصه توسعه محصول ، ما یاد گرفتیم که چگونه تیم های جهانی ایجاد کنیم و سریع ، محصولات را تحویل دهیم. سیستم عامل های توسعه محصول راه حل های ابری به مبتکران و مهندسان امکان همکاری ، برقراری ارتباط و مدیریت پروژه های طراحی ، برخی از آنها برای محصولات نجات دهنده را ، در زمان واقعی و از راه دور می دهند.

پیش بینی شماره 4: هوش مصنوعی (AI) باعث ایجاد نوآوری در فرآیند می شود. همانطور که دانیل نیومن در فوربس پیشنهاد کرده است ، زمان توسعه ی آن مناسب است. هوش مصنوعی اکنون به طور فزاینده ای با تراشه های اینتل ، NVIDIA و Qualcomm و همچنین با سیستم عامل های ابری مانند AWS ، Azure ، IBM و Oracle ادغام شده است.

مطمئناً 2021 چالش های منحصر به فرد و غیر منتظره خود را خواهد داشت. اما با وجود مجهولات ناشناخته ، شرکتهای آینده نگر بهتر می توانند خود را برای انبوهی از تغییرات بالقوه آماده کنند. و بطور خوش بینانه در انتظار اقتصاد پسا همه گیری ، کسب و کارها می توانند به توسعه رویکردهای جدید و خلاقانه در زمینه طراحی ، تولید و تحویل محصول ادامه دهند – بدون شک برخی شگفتی های دلپذیر را به همراه دارد.

پیش بینی شما از سال 2021 چیست؟

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *