نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 9:54 ق.ظ

عضویت هفت شرکت ایرانی مرکز و شبکه فناوری اقلیم سازمان ملل متحد

بنا بر اعلام مرجع صلاحیت‌دار ملی فناوری اقلیم، شرکت فراب به عنوان هفتمین عضو ایرانی، در شبکه فناوری مرکز و شبکه فناوری اقلیم (CTCN) پذیرفته شد.

 مرکز و شبکه فناوری اقلیم ذیل کنوانسیون تغییرات اقلیم سازمان ملل متحد (UNFCCC) به منظور توسعه و انتقال فناوری به کشورهای در حال توسعه برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و سازگاری با تغییرات اقلیم ایجاد شده است.

 CTCN علاوه بر دریافت درخواست‌های کشورهای در حال توسعه، این امکان را فراهم نموده است تا شرکت‌ها/موسسات/سازمان‌ها/نهادهایی که در زمینه دانش فنی و یا فناوری‌های مربوط به تغییرات اقلیم دارای توانمندی می‌باشند به عضویت شبکه فناوری اقلیم CTCN درآیند. در این راستا نیز مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری به عنوان مرجع صلاحیت‌دار ملی فناوری اقلیم (NDE) نزد CTCN، اقدام به معرفی این فرصت همکاری فناورانه به بخش‌های مختلف داخلی نموده است.

شایان ذکر است تا کنون ۷ شرکت ایرانی موفق به عضویت در شبکه فناوری اقلیم CTCN شده اند که عبارتند از:

 • شرکت مهندسی بین‌المللی فولاد تکنیک

 • موسسه آموزشی عالی غیر انتفاعی خاوران

 • گروه مشاوران مدیریت توسعه عمید

 • شرکت هامون

 • شرکت بهینه‌سازان صنعت تاسیسات

 • شرکت موننکو ایران

 • شرکت فراب

 در سطح جهانی تا کنون 623 شرکت/موسسه به عضویت در شبکه فناوری اقلیم CTCN درآمده‌اند. از این تعداد، 64 شرکت/موسسه بین‌المللی می‌باشند و مابقی آنها از 94 کشور بوده و بیشترین تعداد شرکت‌ها متعلق به کره‌جنوبی با تعداد 78 شرکت می‌باشد. همچنین برخی کشورها از قبیل آمریکا، چین، اتریش، ژاپن و دانمارک به ترتیب تعداد 38، 14، 11، 8 و 7 شرکت عضو در شبکه فناوری اقلیم دارند.

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت‌ها و ظرفیت‌های مرکز و شبکه فناوری اقلیم، نحوه و شرایط عضویت شرکت‌های توانمند در شبکه فناوری اقلیم به سایت مرجع صلاحیت‌دار ملی فناوری اقلیم (NDE) به آدرس www.irannde.com مراجعه نمایید.

https://cpdi.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *