نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 10:22 ق.ظ

ظرفیت عملیات از راه دور برای ساخت و تولید حیاتی است

22 دسامبر 2020 توسط بیل مور ، XONA

چه یک بیماری همه گیر جهانی و چه یک نیروی کار ترکیبی ، ظرفیت عملیات از راه دور تولید کنندگان را قادر می سازد تا در چندین محیط برتری داشته باشند.

رهبران تولید امروز در تلاش برای طرح ابتکارات خود  برای کار از راه دور هستند ، و در پاسخ به یک سال چالش برانگیز انعطاف پذیری و چابکی را نوید می دهند.

این را یک امر عادی جدید ، یک ضرورت عملیاتی یا فقط با تغییر شرایط زمان بنامید. با این وجود ، مهم نیست که چطور آن را چارچوب بندی کنید ، حال و آینده کار لزوماً متفاوت از قبل از همه گیری اخیر به نظر می رسد.

برای پیشرفت در این محیط ، شرکتها به بیش از اتصال به اینترنت و ابزار و سیستم فناوری اطلاعات شرکت نیاز دارند. برای اینکه شرکتها ضمن مدیریت یک نیروی کار از راه دور کارآمد ، موثر و سودآور باقی بمانند ، آنها به ظرفیت عملیات از راه دور نیاز دارند ، که کارکنان از راه دور و در محل  زندگی را مجهز می کند تا با زیرساخت های دنیای واقعی درگیر شوند بدون اینکه امنیت و قابلیت دسترسی را به خطر بیندازند.

برای صنعت تولید که متکی به ترکیبی قدرتمند از فناوری متمایل به آینده و درگیری مستقیم کارکنان است ، ظرفیت عملیات از راه دور شرکت ها را قادر می سازد تا در چندین محیط در عین داشتن مزایای جانبی متعدد از جمله صرفه جویی در هزینه ، امنیت سایبری ، امنیت عمومی و کارایی ، در محیط های مختلف نیز سرآمد باشند.

صرفه جویی در هزینه

اختلالات زنجیره تامین ، افزایش هزینه های مواد و معضلات پرسنل برای تولیدکنندگان در سال 2020  امری معمول است. در این شرایط ، کنترل هزینه ها برای حفظ سودآوری بسیار مهم است.

ظرفیت عملیات از راه دور با کاهش زمان خرابی و کاهش دفعات مراجعه به سایت برای اقدامات تعمیرات و نظارت بر سیستم ، در پایین نگهداشتن هزینه ها نقش دارد. به طور خاص ، تولیدکنندگان می توانند با استفاده از توانمندسازی کارگران از راه دور ، متخصصین تشخیص عیوب و کارشناسان سیستم ، از ظرفیت عملیات از راه دور برای عملیاتی نگه داشتن ماشین آلات پیشرفته برای شناسایی ، دسترسی و تعمیر  آنها برای به حداقل رساندن زمان خرابی و به حداکثر رساندن ظرفیت تولید استفاده کنند.

در همین حال ، تولیدکنندگان می توانند از هزینه های مرتبط با ایمن سازی فضاهای کاری یا خرید امکانات اضافی برای پذیرش دستورالعمل های جدید بهداشتی که به طور خاص ظرفیت عملیاتی را به چالش می کشد ، اجتناب کنند.

امنیت سایبری

امسال تولیدکنندگان در هر مرحله از فرآیند تولید با اختلالات شدیدی روبرو شده اند. از یک بیماری همه گیر بهداشت جهانی گرفته تا بلایای طبیعی و ناآرامی های اجتماعی ، واقعیت هایی که قابل پیش بینی نبوده است.

در پاسخ ، بسیاری از تولیدکنندگان در حال حل کردن راه حل های دسترسی از راه دورو ریسکهای و موارد مستعد خطر هستند. به عنوان مثال ، VPN ها ، پروتکل های محبوب امنیت سایبری و ابزارهای IT در حین انجام کارهای عادی ، از عهده محافظت و دسترسی قابل مشاهده از دارایی های مهم OT برخوردار نیستند.

در عوض ، برای تأیید اعتبار ، مجوز سیستم و پروتکل های دسترسی از راه دور جداگانه ، یک ساختار اعتماد صفر لازم است. ظرفیت عملیات از راه دور این امور دفاعی را تقویت می کند و محیطی امن را برای دسترسی از راه دور ، ارتباطات و همکاری فراهم می کند و به کارمندان اجازه می دهد تا بدون آسیب رساندن به اطلاعات مهم IT یا شرکت در روند کار ، تولید کنند.

ایمنی عمومی

ظرفیت عملیات از راه دور به تولیدکنندگان این امکان را می دهد تا با کاهش تعداد کارمندان در محل و اجازه دادن به پروتکل های مناسب فاصله اجتماعی بدون تضعیف اثربخشی کلی ، از دستورالعمل های بهداشت عمومی پیروی کنند.

ظرفیت جامع عملیات از راه دور امکان همکاری با کارمندان و کارشناسان ، نظارت دقیق بر عملیات ، تشخیص و عیب یابی مسائل و راهنمایی پرسنل در محل برای ارائه راه حل های ممکن را فراهم می کند.هر یک از این اولویت ها را می توان بدون به خطر انداختن کارمندان و مردم تحقق بخشید.

از بسیاری جهات ، عدم رعایت ایمنی عمومی یک کابوس واقعی روابط عمومی برای شرکت هایی در یک محیط پس از COVID-19 بوده است. این شرکت ها مجبور شدند تعادل بین محدودیت های تجاری و نگرانی های بهداشتی و یک فضای ناامن ایجاد کنند که مردم را در معرض خطر قرار می دهد و ممکن است اعتبار برند را از بین ببرد.ظرفیت عملیات از راه دور از هر دو محافظت می کند ، بدون تضعیف ابتکارات بهداشت عمومی ، از تداوم عملیاتی اطمینان می یابد.

کارایی

وقتی ظرفیت عملیات از راه دور فراهم است ، تولیدکنندگان کار از راه دور را همانند فعالیت در محل تولید می کنند.با این حال ، بررسی بیش از 52000 کارکنان بخش تولید نشان داد که بیش از نیمی از آنها هیچ تجربه ای را در یک محیط دور از دسترس ندارند ، این امر از جمله چالش های تدارکاتی برای تولیدکنندگانی است که سعی می کنند در یک زمان گذار مثمرثمر باقی بمانند.

ظرفیت عملیات از راه دور روند کار را ساده می کند ، و به همه کارکنان یک روش ساده و مستقیم برای دسترسی به زیرساخت ها و اطلاعات در محل ارائه می دهد ، و از انتقال کارآمد به یک نیروی کار ترکیبی اطمینان حاصل می کند.

ظرفیت عملیات از راه دور با این معیارها روبرو می شود و تولیدکنندگان را قادر می سازد در میان بیماری همه گیر اخیر پیشرفت کنند و به آنها این توانایی را می دهد که رویکردهای خود را مدرن کنند ، و آنها را با رقابت بیشتر به سمت جلو حرکت دهد.

https://industrytoday.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *