نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

17 اردیبهشت 1403 12:17 ق.ظ

نشریه CJES دانشگاه گیلان نشریه برگزیده بیست و یکمین جشنواره پژوهشگران و فناوران کشور در سال ۱۳۹۹

https://guilan.ac.ir/documents/27103/0/IMG_20201215_200417_645.jpg?t=1608054170051&imageThumbnail=3

 ۲۵-۹-۹۹

آیین بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور، با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر‌ منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم به صورت حضوری و پخش به صورت وبیناری برای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و فناوری کشور برگزار شد که در این جشنواره نشریه Caspian Journal of Environmental Sciences به سردبیری دکتر مسعود ستاری عضو هیات علمی گروه مهندسی شیلات دانشکده منابع طبیعی دانشگاه گیلان به عنوان نشریه برگزیده این جشنواره انتخاب شد.

  مجله علوم محیطی کاسپین به زبان انگلیسی است که مقالات تحقیقاتی اصل در تمام زمینه های علوم محیطی را به چاپ می ساند. این فصلنامه متعلق به انتشارات رسمی اتحادیه کشورهای حوزه دریای خزر است که توسط دانشگاه گیلان در ایران به چاپ می رسد و دارای ایندکس ISI است.

  معرفی دستاوردهای تحقیقاتی جدید در زمینه علوم محیطی، گزارش های مربوط به توسعه تحقیقات و تجارب پیشرفته، تقویت تبادلات آکادمیک، تقویت همکاری در زمینه علم و فناوری و مشارکت در گسترش و پیشرفت علوم محیطی و توسعه پایدار از جمله اهداف این مجله است.

  زمینه ها ی مربوط به علوم محیطی که در این مجله به چاپ می رسند، شامل تغییرات آب و هوایی، قوانین و سیاست های زیست محیطی، اقتصاد محیط زیست، آلودگی های محیطی، مدیریت دفع پساب، تجزیه زیستی، اصلاح (چاره جویی) زیستی، آلودگی آبزیان و موجودات خشکی، اکوسیستم جنگل ها، تنوع زیستی، هیدرولوژی حوزه های آبریز، توسعه پایدار، حفاظت، ارزیابی زیستی، طراحی آمایش سرزمین، زیست شناسی جانوران و گیاهان، هیدروبیولوژی و هیدروشیمی هستند.

  این نشریه همچنین در آخرین ارزیابی علمی نشریات علمی پژوهشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1398 حائز رتبه الف شد.

https://guilan.ac.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *