نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 9:52 ق.ظ

آنچه باید درباره مدیریت اعتبار اینترنتی خود در سال 2021 بدانید

What You Need to Know About Internet Reputation Management in 2021

در عصر رشد اقتصاد داده ها ، مدیریت شهرت و نام تجاری بیش از هر زمان دیگری مهم است. مدیریت اعتبار آنلاین یک منبع ملموس است که شرکت ها و افراد می توانند هنگام برنامه ریزی استراتژیک اعتبار اینترنت خود برای سال آینده ، به آن نگاه کنند.

با اطلاعاتی که نشان می دهند اکثر مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری به صورت آنلاین تحقیقات خود را انجام می دهند ، یک شهرت اینترنتی قوی به کارآمدترین ابزار بازاریابی برای انواع کسب و کارها تبدیل شده است.

پیش بینی دقیق اینکه شهرت آنلاین در آینده نزدیک چگونه باشد ، می تواند کار دشواری در این زمان عدم اطمینان جهانی باشد. اما با توجه به اهمیت علاقه مندی و شفافیت اجتماعی آنلاین در سال 2020 ، می توان انتظار داشت که ایده ها و روندهای موجود تکامل یابند ، و همچنین فناوری های جدید ظهور کنند.

ابزاری برای مدیریت کارآمد اعتبار آنلاین.

ما در دوره ای زندگی می کنیم که مردم تشویق می شوند به صراحت صحبت کنند. خواه این به معنای ارسال نظرات در شبکه های اجتماعی باشد و یا نظرات گوگل ، مشتریان دوست دارند صدای  واقعی خود را بیان کنند و اینترنت را به ابزار نهایی تصمیم گیری تبدیل کنند.

برای انطباق با این دیجیتال سازی سریع برند ، در عین حال که با بازخورد مشتری همگام هستیم ، مارک های مختلف باید از ابزارهای اعتبار آنلاین استفاده کنند و یاد بگیرند که هوش مصنوعی را در استراتژی های مدیریت اعتبار خود استفاده کنند.

ما پیش بینی می کنیم که ابزارهایی که از طریق ویژگی های قدرتمند و برجسته خود کاتالیزور تحول دیجیتال بوده اند ، راه خود را در 2021  به سر انجام خواهند رساند. و با برجسته شدن هوش مصنوعی در زندگی ما ، ما انتظار داریم چنین ابزارهایی – مانند ابزارهایی که به استراتژیست های محتوا اجازه می دهد جستجوی هوشمند ، نظارت بر بازبینی در چندین کانال ، انجام شناسایی کلمات کلیدی مرتبط یا تعریف وظایف SEO – حتی بیشتر پیشرفت خواهد کرد.

تعامل مشتری

در سال های گذشته ، ایجاد حسن نیت صرفاً به معنای ارائه محصولات یا خدمات با کیفیت بود تا از طریق دهان به دهان بازخورد مثبت ایجاد کنید. در عصر دیجیتال امروز ، اثبات اجتماعی عمدتا به شکل رتبه بندی و بررسی آنلاین است. بررسی مثبت می تواند منجر به افزایش قابل توجه درآمد شود ، در حالی که بازخورد منفی می تواند صدمات جبران ناپذیری وارد کند. نحوه پاسخگویی شما به هر دو مورد  کسب و کار و نام تجاری شما بسیار تاثیر می کند.

به گفته ماتویک و مستلر ، عمل بررسی یکی از تأثیرگذارترین تعاملات مشتری تلقی می شود. معنای این امر برای شرکت ها این است که مشتریان هر زمان که بررسی کنند ، با یک مارک تجاری پیوند برقرار می کنند. به همین دلیل استراتژی هوشمند مشتری چند کاناله برای مقابله با نظرات منفی حیاتی است.

در سال 2021 ، بیشترین پیروزی از کانال هایی حاصل می شود که می توانند با گسترده ترین مخاطبان صحبت کنند. با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی همه کانال های بازاریابی را هدایت می کنند و پیام رسانان سایر رسانه ها را برای جذب مشتری شکست می دهند ، حفظ حضور فعال در Facebook ، Youtube یا LinkedIn امری حیاتی است.

کسب و کارها می توانند با استفاده از این سیستم عامل ها مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و به جای خواندن پاسخ خودکار ، تجربه شخصی تری را به شما بدهند. حتی اگر دنیای رسانه های اجتماعی در سال های آینده تغییر کند ، استفاده مداوم از سیستم عامل های اجتماعی تعامل بی نظیری با مشتری ایجاد می کند که بازاریابی سنتی نمی تواند تکرار کند.

سفیران برند و تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی.

در سال 2021 ، بازاریابی تأثیرگذار و روابط عمومی همچنان بخشی مهم از هر استراتژی مدیریت شهرت هستند.

با حرکت غیرقابل توقف سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، تالارهای گفتگوی آنلاین ، تابلوهای گفتگو و سایت های بررسی ، هیچ شرکت یا شخصیتی نمی تواند از نظارت عمومی دور بماند. به همین دلیل ، در این زمان بیش از هر زمان دیگر ، سفیران برند و تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی توانایی افزایش اعتبار به شرکت ها و افراد را دارند.

تأثیرگذاران موفق از طریق قدرت دستیابی به هزاران ، حتی گاهی میلیون ها نفر از اعتبار بی نظیر و مواجهه ی گسترده ای بهره مند می شوند. آنها می توانند پارازیتها را کاهش دهند و با حس اعتماد به نفس مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند که هیچ شرکتی به تنهایی قادر به انجام آن نیست.

بهینه سازی موتور جستجو.

جهان در حال تغییر است ، اما سئو باقی مانده است. از مدت ها قبل محتوای با کیفیت بالا به یک عامل تعیین کننده برای محبوبیت و شهرت آنلاین برند شما تبدیل شد ، اما با نزدیک شدن به سال 2021 همچنان پابرجاست. محتوا هنوز شاه است و خواهد بود.

در سال جدید ، می توان انتظار تغییراتی را داشت که در سطوح عمده و جزئی اتفاق بیفتد و آنچه امروز در استراتژی های SEO کار می کند می تواند تا سال آینده  180  درجه تغییر کند. سئو به طور مداوم در حال تکامل است و مهم است که در کنار آنچه موثر است و چه چیزی مفید نیست ، باقی بمانید.

در مورد گوگل تغییر الگوریتم موتور جستجوی خود برای تمرکز بر Core Web Vital ها ، محتوای ویدئویی ، اولین نمایه سازی تلفن همراه یا جستجوی صوتی ، تنها چند مورد از روندهای کارشناسان شهرت آنلاین است که پیش بینی می کنند به فضای جستجوگر 2021 منجر شود.

در NetReputation ، ما اعتقاد داریم نوآوری های ویدئویی بر محتوا حاکم خواهند بود. در سیستم عامل های شبکه های اجتماعی ، ویدیو بیشتر به اشتراک گذاشته می شود و از هر نوع پست دیگری رتبه بالاتری دارد. و با آماری که نشان می دهد 87 درصد از بازاریاب ها از قالب های ویدئویی مانند وبلاگ های ویدیویی ، فیلم های تفصیلی و آموزش های نرم افزاری استفاده می کنند ، قطعاً می توان گفت که محتوای ویدئو بخشی اصلی از ترکیب SEO در سال 2021 خواهد بود.

با ادامه تغییر فناوری ، هم افراد و هم کسب و کارها وابسته به حفظ حضور آنلاین باید در ارتباط باشند و خود را با فضای جدید تطبیق دهند.

نتیجه

خبر خوب این است که NetReputation.com می تواند کمک کند. گرچه ما نمی توانیم کاملاً مطمئن باشیم که در سال 2021 و بعد از آن چه پیش خواهیم آمد ، اما یک واقعیت مسلم است: انکار نمی شود اعتبار شهرت برای تقویت یا آسیب رساندن  به سود شما باشد ، زیرا افراد به طور فزاینده ای مکالمه  و تجارت آنلاین می کنند. و اگرچه سال 2020 یک سال تکاملی برای شهرت آنلاین بود ، اما انتظار می رود با ادامه ارتباطات بیشتر افراد ، اهمیت آن در هر قدم زندگی افزایش یابد.

خوشبختانه ، کنترل روایت 2021 از طریق یک منبع قابل اعتماد مستقر در Sarasota برای رهبران تجاری و افراد روزمره امکان پذیر است. همسو با روندهای آینده مدیریت شهرت که محور آن روابط عمومی مداوم و مدیریت ارتباطات بحران است ، می تواند به شرکت ها و افراد کمک کند تا در بالای تمام تغییرات و تغییراتی که طی سال آینده وجود دارد ، باقی بمانند.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *