نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 6:02 ق.ظ

طراحی و تولید کیوسک سلامت توسط محققان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

طراحی و تولید کیوسک سلامت توسط محققان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۱۹ آذر ۱۳۹۹

فناوران یکی از شرکت‌های دانش‌محور مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، موفق به طراحی و تولید دستگاه کیوسک سلامت با قابلیت‌های منحصر به‌فرد شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، کیوسک سلامت  Health Kiosk  سیستمی چند منظوره با قابلیت های مختلف می باشد. این سیستم قابلیت استفاده در کلینیک ها، باشگاه های مختلف ورزشی و همچنین سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی را داشته و در راستای افزایش سلامتی در مجموعه های مختلف تاثیر به‌سزایی دارد.

از مزایای کیوسک سلامت به انجام تست روزانه و کم هزینه شاخص های سلامتی توسط خود فرد و انتقال آن به پرونده سلامت افراد، امکان تحلیل داده های سلامت یک سازمان و سرعت در تصمیم گیری جهت جلوگیری از سرایت یک بیماری و کاهش ریسک بیماری های حاد برای پرسنل یک سازمان می‌توان اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول می‌توانند به سایت رسمی شرکت دانش بنیان چاربیدار (ابر رایانه طبرستان) به آدرس https://charbidar.com مراجعه نمایند.

از دیگر محصولات و خدمات شرکت دانش بنیان ابررایانه طبرستان تولید انواع پهباد سمپاش، دستگاه cnc، خدمات شبکه و امنیت، طراحی سایت – اپلیکیشن و خدمات اینترنت اشیاء و است.

https://www.msrt.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *