نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 5:47 ق.ظ

سازمان غیرانتفاعی برای ساختن بستر نرم افزاری Pro Bono پول جمع می کند

دایانا بریتون | 03 دسامبر 2020

یک سازمان غیرانتفاعی جدید ، AdvisersGiveBack.org ، این هفته یک کمپین جمع آوری کمک مالی برای ایجاد یک پلت فرم مبتنی بر وب راه اندازی کرده است که برنامه ریزان مالی داوطلب را با افرادی که نیاز به برنامه ریزی پیش برنامه دارند متصل می کند.

این پلتفرم با استفاده از یک بستر دیجیتال که به افراد کمک می کند تا از طریق مراحل عملی و دستورالعمل های مبتنی بر تحقیقات انجام شده توسط دان آریلی ، اقتصاد شناس رفتاری ، برنامه های خاص مالی را برای مشاوره های شخصی و مفید به افراد کم درآمد ارائه دهند ، آسان تر شود.

AdvisersGiveBack.org یک برنامه آزمایشی را با شش برنامه ریز مالی معتبر ، از جمله برنامه های Mercer Advisors و Waypoint Wealth Partners ، در ماه آگوست به پایان رساند. Iverson-Comelo ، بنیانگذار ، گفت: این برنامه ریزان با حدود 200 نفر كه در SaverLife شركت می كنند ، در شركت غیرانتفاعی دیگری كه به شركت كنندگان در پس انداز پول كمك می كند ، مشاركت داشتند. این برنامه مشتریانی با درآمد خانوار 50 هزار دلار یا کمتر را هدف قرار می دهد.

امیدوار است که بتواند 187،500 دلار برای کاربرد بیشتر پلتفرم و درنهایت مطابقت با مشاوران داوطلب با 1000 مشتری تقریباً خوب در هر ماه ، 187،500 دلار سرمایه جمع کند. این برنامه قصد دارد ویژگی های جدیدی از جمله برنامه زمان بندی سفارشی و رابط برنامه ریزی سفارشی را برای مدیریت قرارها و شروع جلسات اضافه کند. وی همچنین امیدوار است که با استفاده از بودجه برای ساخت زیرساخت های عقب مانده ، استخدام دستیاران برای پشتیبانی از برنامه ریزان و مشتریان و استخدام مربی نیمه وقت برای برنامه ریزان را انجام دهند . مشاوران Mercer و مشاوران Wealthspire به این امر کمک مالی کرده اند.

آلیس کراوس ، رئیس انجمن برنامه ریزی مالی خلیج شرقی و مشاور در مرسر ، در طرح پیشتاز شرکت کرد. وی گفت كه شركتش به دنبال راهی برای توجه به جامعه بود ، هنگامی كه او از فرصتهای مثبت استفاده كرد ، متوجه شد كه آنها معمولاً به صورت سمینارها و سخنرانیها درباره سواد مالی برگزار می شوند.

کراوس گفت: “کارهای بزرگی در آنجا انجام می شود ، اما پیش فرض نوعی  استفاده مکرر از این قالب است که در سمینارهای آموزش مالی زیادی برگزار می شود.” “هیچ راهی مقیاس پذیر و قابل پیشبرد فناوری برای ارتباط افراد با مشاوران منفرد وجود ندارد.”

با این حال ، AdvisersGiveBack.org کمک می کند تا برنامه ریزی های فردی تری برای هر گیرنده حرفه ای انجام شود. کراوس گفت که حل موضوع با شنیدن نظرات افراد ، درک نکات منحصر به فرد آنها ، پاسخ به سوالات و راهنمایی های متناسب است.

در حالی که این پروژه قبل از شروع بروز همه گیری در دست اجرا بود ، Iverson-Comelo گفت COVID-19 نیاز به یک سیستم عامل آنلاین بونو را تسریع می کند. جنبش Black Lives Matter نیز توجه بیشتری را به شکاف ثروت نژادی و فرصت هایی که مشاوران برای کمک به تساوی شرایط بازی دارند ، جلب کرد.

وی گفت: “بسیاری از بنگاه های خدمات مالی در تلاشند بفهمند ، از منظر تنوع چگونه می توانیم به این جوامع محروم كمك كنیم؟ “من فکر می كنم كه این واقعاً زنگ خطری برای آنها بوده است.

https://www.wealthmanagement.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *