نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 11:43 ق.ظ

سیستم های نمای پنل با کیفیت بالا

Symonite Solutions Creates Hi-Tech Panelised Facade Systems

خبرنگار نیوز هاب آسیا -26 نوامبر 2020

راه حل های نمای مدولار برای کاهش شدید زمان نصب و صرفه جویی در هزینه طراحی شده اند. راه حل های Symonite یک صنعت طراحی ، ساخت و نصب با فناوری پیشرفته است که کار خود را در مدرن سازی سیستم های نما ، به ویژه برای بازار نیوزلند آغاز کرده است. 20 سال است که در بازار نمایهای پیچیده حضور دارد ، راه حل هایی برای نیازهای چند طبقه مسکونی و تجاری ایجاد می کند.

مدیر . این مجموعه ، Stijn Van den Eeden ، بیش از 25 سال است که در این تجارت فعالیت می کند و مزایا را به شرح زیر توضیح می دهد:

“این فرصتی عظیم است که تقریباً برای هر توسعه دهنده ، پیمانکار یا طراح  این نم را جایگزین راه حلهای نمای سنتی و برای یک گزینه جایگزین با عملکرد بهتر ، که سریعتر و در بسیاری از موارد نیز ارزان تر است ، بکند . با کار مدولار می توانیم زمان نصب در محل را با چندین ماه در ساختمانهای مسکونی و تجاری چند طبقه کاهش دهیم. قاب های فولادی دارای اندازه های معمول تا 10 متر طول و 3.5 متر ارتفاع هستند. “

راه حل های موجود شامل سیستم های محدود ، شناور و روکش بیش از حد است:

– طیف گسترده ای از گزینه های روکش

– راه حل های مختلف نجاری

– مجموعه ای از مواد افزودنی مانند پرده ، بالکن ژولیت و غیره

وی تأکید می کند ، “با برقراری ارتباط با تأمین کنندگان خارج از کشور ، ما توانسته ایم از دانش و تجربه موجود و دقیقاً همان IP اختصاصی استفاده کنیم که به ما امکان داده است تمام مزایا را با قیمت عالی ارائه دهیم. از طرف ما ، ما مجبور شده ایم روی آزمایش ، آموزش و توسعه سرمایه گذاری کنیم ،و این روش کار بالاخره نتیجه می دهد.

دامنه استفاده از این سیستم ها ساختمان هایی با حداقل 5-4 طبقه است ، که به شکل مستطیل یا با بالکن ، برای استفاده تجاری و مسکونی انجام می شود”

https://www.newshubasia.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *