نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 6:52 ب.ظ

رویکرد فیزیکی سایبری در صنعت خودرو

https://www.newshubasia.com/wp-content/uploads/2020/11/prnasia-300x248.jpeg

خبرنگار نیوز هاب آسیا -25 نوامبر 2020

توسعه مبتنی بر مدل (MBD) ، روشی برای آزمایش تعاملات پیچیده میان نرم افزار به عنوان یک سیستم شبیه سازی شده با استفاده از عوامل مجازی مکانیک ، در بخش تولید به ویژه صنعت خودرو به طور فزاینده ای محبوب شده است. در اینجا دریابید که توشیبا چگونه از روش فیزیکی سایبری برای MBD کمک می کند تا سازمان ها را در ایجاد راه حل های دگرگون کننده و پایدار برای کارآیی هزینه و بهره وری استفاده کند.

در حالی که MBD در آزمایش کارایی تک تک اجزای سازنده موثر است ، اما پس از ورود انواع مختلف اجزا و سیستم های الکترونیکی به درون
( CASE یعنی توسعه اتصال ، خودمختار ، مشترک و الکتریکی) تلاش می کند تا با اتصال خودروهای امروزی همگام شود. وسایل نقلیه و  زمینه ها ی کاربردی متصل همه آنها باید بتوانند با هم کار کنند.

توزیع بستر های نرم افزاری مشترک ، با رویکرد فیزیکی و سایبری خود ، این امکان را دارد که انقلابی را در آنچه می توان به دست آورد ، ایجاد کند و متعاقباً چالش های امروزی شرکت های خودروسازی را ساده کند. سیستمهای فیزیکی سایبری (CPS) به آنهایی که داده های دنیای واقعی را جمع آوری می کنند و آنها را در محیط های سایبری یا دیجیتال تجزیه و تحلیل می کنند – با استفاده از فن آوریهایی مانند هوش مصنوعی (AI) – قبل از استفاده از آموخته ها در جهان فیزیکی برای ایجاد ارزش افزوده ، تعریف می شوند.

با استقرار رویکرد CPS به MBD ، سیستم عامل توشیبا اساساً این تکنیک را به سطح جدیدی از شبیه سازی در مقیاس بزرگ تبدیل کرده است که چندین مدل را – متعلق به خودروسازان مختلف و تأمین کنندگان قطعات – در یک محیط آزمایش دیجیتال متصل می کند.

این راه حل به خودروسازان اجازه می دهد تا نمونه اولیه کاملاً مجازی از خودرو را بسازند و به آنها امکان انجام تأییدهای لازم از سیستم های کنترل پیچیده اتومبیل امروزی را بسیار زودتر از قبل می دهد – و به نوبه خود کیفیت و بهره وری را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. ارتباطات بین تأمین کنندگان مختلف می تواند به طور خودکار برای کاهش ساعت کاری انسان انجام شود ، در حالی که می توان از طریق ابر شبیه سازی را انجام داد تا تأخیر را کاهش دهد و روند تأیید گسترده تر را تسریع کند.

رویکرد مشترک به تکنیک هایی مانند توسعه مبتنی بر مدل ممکن است اولین قدم باشد ، اما با همگرایی دنیای فیزیکی و دیجیتال ، بدون شک شاهد ظهور سیستم های فیزیکی سایبری بیشتری خواهیم بود که شیوه کار و زندگی ما را متحول می کند.

منبع شرکت توشیبا

https://www.newshubasia.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *