نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 4:56 ب.ظ

تجهیزات سرچاهی دانش‌بنیان به نیاز صنایع نفت و گاز پاسخ داد

http://media.dolat.ir/uploads/org/160317490344509100.jpg

۲۹ مهر ۱۳۹۹

این شرکت یکی از بنیانگذاران و پیشگامان در عرصه ساخت تجهیزات سرچاهی است و تولید انواع این تجهیزات برای تزریق به صنعت نفت و گاز را در اولویت کاری خود قرار داد. محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌شود. این کار از واردات این محصولات به کشور جلوگیری کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، سال ۸۰ بود که با هدف ساخت تجهيزات مختلف سرچاهی پا به عرصه تولید گذاشت و کار خود را با یک شریک خارجی شروع کرد و پس از مدتی با خرید سهام شریک غیر ایرانی خود، یک تنه مسیر توسعه تجهیزات فناورانه سرچاهی را ادامه داد. سرویس خدمات سرچاهی برای سرویس‌دهی به دكل‌های حفاری، تعمیراتی و تعمیر و نگهداریی چاه‌های تولیدی با تکمیل چاه ارائه می‌شود.

شرکت دانش‌بنیان فناوری تجهیزات سرچاهی از بنیانگذاران و پیشگامان ساخت تجهیزاتی مانند «تاج چاه شیرآلات فشار قوی» و «شیرهای دروازه‌ای» مطابق با استانداردهای جهانی است. اين شركت با دارا بودن ماشين‌آلات مدرن و پیشرفته خود، دستگاه‌های تست هيدرواستاتيك، گاز و با اتکا به توانمندی‌های مهندسی، قابليت توليد تمام محصولات و تجهیزات چاهی مطابق با استانداردهای جهانی را دارد.

به گفته علیرضا فلسفی مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، این شرکت در مسیر فناورانه خود به حدی پیشرفت کرد که همه مواد اوليه ساخت تجهيزات سرچاهی را با اتکا به توان داخلی تامین کرد. این در حالی است که پیش از این همه این مواد، از کشورهاي انگليس، سنگاپور و آمريکا خريداری می‌شد.

این فعال فناور می‌گوید: شرکت ما به عنوان یکی از برترین و بزرگترین تولیدکنندگان داخلی کشور در زمینه طراحی و تولیدات تجهیزات سر چاهی و تاج چاه تاکنون موفق به اخذ تاییدیه‌های فنی برای محصولات خود شده است. این محصولات، به خوداتکایی صنایع مادر منجر شده است.

http://dolat.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *