نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 7:06 ق.ظ

استاد MIT برنده جایزه برتر هوش مصنوعی تحقیقات دارویی برای سرطان

23 سپتامبر 2020 جاناتان ویگز / بوستون گلوب
در این عکس در 5 آوریل 2017 ، رجینا بارزیلای ، استاد آزمایشگاه علوم رایانه ای و هوش مصنوعی موسسه فناوری ماساچوست ، در MIT در کمبریج ، ژست می گیرد. بزرگترین جامعه هوش مصنوعی جهان ، جایزه برتر خود را به وی اعطا کرد. بارزیلای یک بازمانده از سرطان پستان است که تشخیص 2014 او را وادار کرد کار یادگیری ماشینی خود را به سمت ایجاد سیستم هایی برای توسعه دارو و تشخیص زودهنگام سرطان سوق دهد .
یک استاد انستیتوی فناوری ماساچوست با استفاده از علوم کامپیوتر برای تشخیص سرطان و کشف داروهای جدید ، جایزه جدید 1 میلیون دلاری را برای هوش مصنوعی برنده شده است.
بارزیلای یک بازمانده از سرطان پستان است که تشخیص 2014 او را وادار کرد کار هوش مصنوعی خود را به سمت ایجاد سیستم هایی برای توسعه دارو و تشخیص زودهنگام سرطان سوق دهد.
ابزار تشخیص زودهنگام وی در چندین بیمارستان از جمله بیمارستان عمومی ماساچوست بوستون و سایر بیمارستانها در تایوان و سوئد آزمایش شده است.
او برنده افتتاحیه جایزه سالانه جدید است که توسط انجمن پیشرفت هوش مصنوعی اعطا می شود و توسط شرکت آموزش آنلاین چینی Squirrel هوش مصنوعی تأمین می شود.
این هدف به منظور ارتقا پیشرفت هوش مصنوعی تا سطح جایزه نوبل یا جایزه تورینگ علوم کامپیوتر است ، در حالی که همچنین تحقیقات هوش مصنوعی را که به نفع جامعه است برجسته می کند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *