نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

28 فروردین 1403 1:26 ب.ظ

گوگل چالش همگام سازی لب را راه اندازی می کند

گزارش 25 سپتامبر 2020توسط باب ییرکا ،

گوگل چالشی برای همگام سازی لب برای هر کسی که به شرکت علاقه مند است راه اندازی کرده است. علاقه مندان می توانند به سایتی که گوگل راه اندازی کرده است مراجعه کنند و مهارت های لب آرایی خود را آزمایش کنند. این چالش توسط گروه آزمایشات هوش مصنوعی گوگل اجرا می شود – همان گروه پشت دستگاه Pixel گوگل قرار دارند.

هدف از این چالش این است که به گوگل اجازه دهد از خوانندگان واقعی برای آموزش سیستم هوش مصنوعی خود که این شرکت به راحتی از طریق YouTube آن را LipSync می خواند نحوه خواندن لب ها استفاده کند. گوگل امیدوار است که به عنوان بخشی از تلاش برای توسعه برنامه هایی برای افراد دارای اختلال گفتاری مانند ALS ، از سیستم هوش مصنوعی استفاده کند.

موضوع ساده است: کاربران می توانند بر روی دکمه “راه اندازی آزمایش” کلیک کنند ، که آنها را به صفحه دیگری می برد که ظاهرا سیستم گوگل را برای کار با تجهیزات کاربر پیکربندی کرده است. فقط یک دوربین فیلمبرداری بدون میکروفون مورد نیاز است  . در صفحه بعدی ، کاربر در صفحه ای شبیه به آنچه در چت های ویدیویی تلفن های هوشمند نشان داده می شود ، ظاهر می شود. کاربر بر روی دکمه “من آماده هستم” کلیک می کند ، آهنگ همگام سازی لب ، “رقص میمون” توسط Tones و من را راه اندازی می کند – گزینه دیگری وجود ندارد. سپس کاربر قرار است آهنگ را با صدای بلند یا بی صدا بخواند. پس از پایان آهنگ ، کاربر به صفحه دیگری منتقل می شود که در آن نمره خود را به عنوان یک تا پنج  بصورت ستاره نشان می دهد.

در صفحه اولیه ، گوگل خاطرنشان می کند که این چالش بر اساس فناوری هوش مصنوعی TensorFlow.js ساخته شده است و با ردیابی نشانه های صورت همزمان با همگام سازی لب کاربر ، این موضوع کار می کند. آنها همچنین یادآور می شوند که این برنامه برای کارکرد بهتر با گوگل کروم بهینه شده است. آنها فاش نمی کنند که چالش لب همگام سازی گسترش می یابد یا به روز می شود ، یا اینکه چه مدت در دسترس خواهد بود.

بازدیدکنندگان از سایت همچنین می توانند کد برنامه وب و دستورالعمل های تنظیم و استفاده از آن را با سایر برنامه های وب دریافت کنند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *