نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 6:19 ب.ظ

یک پلتفرم مدیریت ترافیک برای کل ایالات متحده

ارسال شده توسط آنتونی دیویس: 22 سپتامبر 2020

one.network ، یک شرکت پیشرو نرم افزار متخصص در زمینه اختلال در ترافیک و فناوری های نقشه برداری ، اعلام کرد که در ایالات متحده این کار را راه اندازی کرده است.

بستر انقلابی مدیریت ترافیک که در حال حاضر بیش از 95 درصد آژانس های راهداری در انگلستان و همچنین اکثر شرکت های بزرگ خدماتی ، پیمانکاران راه و برگزارکنندگان رویدادها از آن استفاده می کنند.

پلتفرم one.network به آژانس های راهداری ، ادارات حمل و نقل ، شرکت های تاسیساتی ، برگزارکنندگان رویدادها و کارهای عمومی کمک می کند تا جزئیات مهم در مورد انواع بروز  اشکال های در جاده و بزرگراه ها را که باعث ایجاد ترافیک در زمان واقعی می شود ، کنترل و نظارت کرده و به آنها اطلاع رسانی شود.

تاکنون آژانس های جاده ای ایالات متحده در ارتباط با ساخت جاده ها و وقفه های ترافیکی از سیستمهای  ارتباطات بین اداری برخوردار نیستند. اطلاعات ساخت و ساز جاده به طور معمول در صدها پایگاه داده آژانس راهداری ثبت شده است. در نتیجه ، هماهنگی بین مقامات اغلب وجود نداشته و ارتباطات کنترلی و اختلالات آینده خدمات GPS ضعیف بوده یا محدود به یک ارائه دهنده واحد بوده است.  این پلتفرم با جمع آوری داده های محلی و انتقال داده های بسته شدن جاده ها به سیستم های GPS در زمان واقعی ، همه اینها را تغییر می دهد.

پلت فرم به آژانس های جاده ای کمک می کند تا ضمن ایجاد وقفه در ترافیک مستقیماً به مسافران جاده ای اطلاع رسانی نموده ، پروژه های زیربنایی خود را هماهنگ کرده و حتی با آنها همکاری کنند. از بستن جاده ها و  و محل های دور زدن جاده تا رویدادهای عمومی و تظاهرات سیاسی ، به آژانس های جاده ای این امکان را می دهد تا هرگونه مشکلات احتمالی حمل و نقل را از طریق وب ، رسانه های اجتماعی و همه خدمات عمده GPS به سرعت و به راحتی با سایر آژانس ها و همچنین عموم مردم در میان بگذارند.

در حالی که برخی از برنامه های ناوبری برای راهنمایی ترافیک خود به ورودی عمومی اعتماد می کنند ، شبکه one.network با آژانس هایی که کار ساخت و ساز یا مدیریت رویدادهای ویژه را انجام می دهند هماهنگ می کند تا تصویر دقیق تری از بسته شدن و قطع شدن جاده ها قبل از وقوع آنها ایجاد کند. این پلتفرم داده های کوتاه مدت در مورد بسته شدن جاده های برنامه ریزی شده را به آژانس های راهداری ، شرکت های لجستیک و مسافران ارائه می دهد.

one.network همچنین می تواند به عنوان یک راه حل خارج از چارچوبهای فعلی برای بخشهای حمل و نقل برای مطابقت با طرح داده های منطقه کار فدرال (WDZI) ، ایجاد شده برای سهولت در اشتراک گذاری فعالیتهای منطقه کاری باشد.

پلت فرم SaaS با میزبانی ابری ، آژانس های راهداری ، شرکت های خدماتی و سایر ذینفعان راه را قادر می سازد تا اطلاعات مربوط به وقفه های برنامه ریزی شده را به اشتراک بگذارند ، مداخلات مدیریت ترافیک را برنامه ریزی و اجرا کنند و از طریق کانال های مختلف از رسانه های اجتماعی گرفته تا برنامه های راهنمای GPS با کاربران جاده ارتباط برقرار کنند. .

https://highways.today

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *