نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 3:10 ق.ظ

“حاکمیت فناوری” چیست؟

Tech sov report cover

15 سپتامبر 2020

از زمانشروع همه گیری بیماری COVID-19 ، رهبران اتحادیه اروپا برای استقلال بیشتر از فناوری ایالات متحده و چین تلاش می کنند. صنعت و محققان از  نسبت به بستن آغوش اروپا رو به بقیه جهان هشدار می دهند. این گزارش ویژه رمزگشایی در  این بحث است.

با جهت گرفتن الگوهای رفتاری سیاسی ، “حاکمیت فناوری” در شش ماه گذشته به یک پدیده ویروسی در میان رهبران اروپا تبدیل شده است. از زمان آغاز بحران COVID-19 ، سیاستمداران در سراسر طیف چپ-راست شروع به فشار برای کاهش وابستگی اروپا به فناوری های با منشا آمریکا یی یا چینی کرده اند. از تولید واکسن گرفته تا هوش مصنوعی ، اکنون میلیاردها یورو برای این منظوردر سراسر اتحادیه اروپا در حال جمع آوری است. این موضوع تبدیل به یک سری شعارها ی اصلی شده است.

امانوئل ماکرون ، رئیس جمهور فرانسه ، اخیراً گفت: “اگر قهرمانان خود را در همه زمینه ها ایجاد نکنیم – هوش مصنوعی دیجیتال  ، انتخاب های ما توسط دیگران دیکته می شود. “

در 8 سپتامبر ، Science | Business یک کنفرانس آنلاین تحقیق و توسعه صنعتی  ترتیب داد که عنوانش  اول اروپا بود و در یک مقطع مهم ، وضعیت سیاست های اتحادیه اروپا را برای یک تغییر بالقوه مهم در نحوه تأمین بودجه ، مدیریت و هماهنگی اتحادیه اروپا را به دست داد.  این امر در رابطه با بازارهای فناوری در مراقبت های بهداشتی ، انرژی ، هوا فضا ، سیستم های دیجیتال و بسیاری از زمینه های دیگربود.

این گزارش شامل گردآوری اخبار مستقل Science | Business در مورد موضوع ، و همچنین توضیحات ارائه شده در کنفرانس است.

اگر سازمان شما می خواهید به ابتکار ما بپیوندد ، و برای دریافت این گزارش  به gail.cardew@sciencebusiness.net ایمیل بزنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *