نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 2:00 ب.ظ

استراتژی های رشد : اگر می خواهید موفق شوید ، برنامه ریزی کنید تا شکست بخورید

If You Want to Succeed, Plan to Fail

از SchoolSafe 31 آگوست 2020 ،

آیا تا به حال این جمله بزرگ را شنیده اید که: “به امید بهترین ها ، اما برای بدترین ها آماده شوید”؟ به عنوان یک کارآفرین ، دقیقاً نحوه کار شما باید همین باشد. هیچ فعالیتی هرگز طبق برنامه پیش نمی رود.

هیچ کس انتظار ندارد که شکست بخورد ، اما اگر برای آن آماده نباشید ، می توانید در بیداری بی ادبانه باشید. و اگر موفق شوید ، توانایی مدیریت ریسک های تجاری در جاده ها بسیار بیشتر خواهد بود.

برنامه ریزی برای شکست چگونه است؟ این پنج مرحله می تواند نیروی شما را ذخیره و موفقیت شما را تقویت کند.

1. یک سیستم پشتیبان مبتنی بر پس انداز داشته باشید

ایجاد یک سیستم پشتیبانی ، شخص شما را محافظت می کند ، صرف نظر از اینکه چه اتفاقی برای تجارت شما می افتد. بهترین مکان برای شروع حساب پس انداز اضطراری شماست.

کارشناسان اغلب پیشنهاد می کنند شش ماه از هزینه های زندگی را کنار بگذارند. با این حال ، توصیه بهتر این است که فکر کنید در بدترین حالت ممکن ، چه مقدار پول نقد نیاز دارید. اگر خانه شما بسوزد چه؟ اگر از شما شکایت شود چه می کنید؟

خبر خوب این است که شما مجبور نیستید به یک باره پول نقد برای همه کاری بیاورید. برنامه هایی مانند Blackrock’s  بصورت اضطراری پس انداز ابتکاری با ابزارهایی مانند چرخش معاملات و انتقال خودکار پس انداز از بخشی از پول شما برای ایجاد پس انداز در طول زمان استفاده می کنند. سازگاری برای رسیدن به اهداف پس انداز شما از یک انتقال وجه نقدی بزرگ و کلان  ، مهمتر است.

به یاد داشته باشید ، حساب پس انداز اضطراری شما برای موارد اضطراری است. همانطور که وسوسه انگیز است ، آن را سرمایه گذاری نکنید و آن را در نیازهای فعلی کسب و کار خود را فرو نبرید. اگر تجارت شما ناموفق باشد ، خوشحال خواهید شد که در برابر آن وسوسه مقاومت کردید.

2. همه چیز را بیمه کنید

یک بیمه نامه خوب می تواند شما را در هنگام وقوع فاجعه نجات دهد. دارایی های کسب و کار خود را ارزیابی کنید و در صورت امکان آنها را بیمه کنید. بیمه مسئولیت عمومی می تواند مانع ورشکستگی تجارت شما از پرونده های حقوقی و بلایای طبیعی شود. و هزینه بیمه را نیز در نظر داشته باشید.

 این اشتباه نکنید که فکر کنید برای شما اتفاق نمی افتد. همه کسب و کار ها به شرایط بدی در جاده برخورد می کنند. ولی افراد موفق قبل از وقوع فاجعه ریسک های خود را می پوشانند.

3- از معیارها برای کاهش ضرر و زیان خود استفاده کنید

کارآفرینان از فعالترین افراد در جهان هستند ، اما اداره یک کسب و کار سودآور بیش از رعایت اخلاق کاری خردکننده است. رهبران باهوش از تابلوهای راهنما استفاده می کنند تا به آنها بگویند که چه موقع ، زمان انداختن تور است.

شما نمی توانید در هر نبردی پیروز شوید. پارامترهایی را برای پروژه ها و ابتکارات تعیین کنید تا مشخص شود چه موقع نوبت انجام چه کاری است. اگر قبلاً 100000 دلار در تولید محصول جدید سرمایه گذاری کرده اید ، از خود بپرسید: آیا باید ادامه دهم؟ آیا ب هنوز ارزش  ادامه آن را خواهد داشت؟

قبل از شروع ساخت محصول خود در مورد هدف سود مورد انتظارتان تصمیم بگیرید. به این ترتیب ، شما می دانید که دقیقاً چقدر می توانید قبل از آنکه سودی بدست آورید برای پروژه هزینه کنید.

با محصولات موجود نیز به همین روش رفتار کنید. به عنوان مثال ، اگر محصول شما معیار فروش خاصی را در پایان سه ماهه را برآورده نمی کند ، آیا باید تولید آن متوقف شود؟

4. با پیش بینی های مالی اعتماد ایجاد کنید

اداره یک تجارت موفق با بیش از یک جفت دست در زمان نیاز دارد . سرمایه گذاران ، کارمندان ، شرکا و همکاران کلید موفقیت شما هستند.واقعیت این است که شما باید این افراد را پیروز کنید. اگر آنها قصد سرمایه گذاری یا کار برای شما را دارند ، باید بدانند که معیشت آنها تامین است. پیش بینی های مالی واقع بینانه و منظم اثبات می کند که شما در مورد ایجاد اعتماد  به نفس کرده اید.اعتماد سازی سخت است اما از دست دادن آن آسان است. پیش بینی های خود را به صورت فصلی به روز کنید. به طور شفاف اشتراک اعداد ، سهامداران را تشویق می کند تا اعتماد خود را نسبت به شما حفظ کنند.

5- برگه های مربوط به روند ها را نگه دارید

یک تجارت فقط می تواند به اندازه جامعه پیرامون خود موفق باشد. حتی ابتکاری ترین محصول نیز در دوره رکود فروخته نخواهد شد.

به اعداد بالای اقتصادی گذشته فکر کنید. به عنوان مثال ، امید به زندگی در سراسر جهان در حال افزایش است. دانشگاه استنفورد و پلتفرم یادگیری Canvas’s در حال بررسی چگونگی تغییر همه چیز از طول عمر جمعیت کارگری تا بازنشستگی تا مراقبت های بهداشتی است.

منتظر نمانید تا تغییرات اجتماعی در جلوی شما قرار بگیرند. داده ها را زیر نظر داشته باشید تا بیاموزید چگونه می توانید استراتژی استخدام خود را در آینده حفظ کنید. اگر برنامه و انتظارات سالمندان صحیح باشد ، شاید استخدام افراد سالخورده یک رویکرد هوشمندانه باشد.

برنامه ریزی برای شکست ، برنامه ریزی برای طول عمر است.  شهر رم در یک روز ساخته نشده است. تجارت شما نیز  یک روزه نخواهد بود. مانع آن نشوید ، اما بدانید که کارآفرینی راهی طولانی و پر از خطر است.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *