نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 9:20 ب.ظ

چگونه می توان با کمک محتوای تولید شده توسط کاربر ، بازاریابی خود را تقویت کرد

   22 آگوست 2020توسط Hannah Vicarage

دنیای آنلاین انبوهی از فیلم های مختلف  و چالش های هشتگ ها  و اینفلوئنسرها است و این یک مکان دشوار برای ایستادگی در مقابل اینها است. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها برای کاهش دردسرها به محتوای تولید شده توسط کاربر روی آورده اند. ولی این موضوع دقیقاً چیست ، چگونه می توانید بیشترین بهره را از آن ببرید و چرا حتی باید خود را در معرض سختی قراردهید؟

محتوی تولید شده توسط کاربر چیست؟

User-Generated Content

برای ناآگاهان ، محتوی تولید شده توسط کاربر هر نوع محتوایی است که توسط کاربران و مصرف کنندگان در مورد نام تجاری یا محصول شما ایجاد می شود. این ممکن است یک عکس از محصولی باشد که در یک حساب کاربری شخصی توییتر بارگذاری شده باشد و یا همراه با هشتگ مارک تجاری باشد یا پاسخی رقابتی به مصرف کنندگانی که می خواهد محتوایی ارسال کنند.آنچه در  محتوی تولید شده توسط کاربر  ها با هم مشترک است این است که محتوا (تصویر ، ویدئو ، بررسی ، وبلاگ ، مقاله و غیره) توسط یک مصرف کننده ایجاد می شود و نه مارک تجاری.

 اما چرا محتوی تولید شده توسط کاربر را تشویق می کنیم؟ از آنجا که محتوی تولید شده توسط کاربر توسط مصرف کنندگان پرداخت نشده ایجاد می شود ، معتبرتر از هر چیزی است که یک تجارت می تواند در یک کمپین محتوایی خود ایجاد کند. تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان به میزان بیشتری به نظرات سایر  مصرف کنندگان اعتماد دارند تا شرکت ها یا برندها.

بنابراین چگونه می توانید از این روند رو به رشد استفاده کنید؟ در اینجا پنج روش ساده برای به حداکثر رساندن مقدار محتوی تولید شده توسط کاربر آورده شده است:

1. برنامه مدیریت محتوی تولید شده توسط کاربر را تدوین کنید

این ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد ، اما فقط به این دلیل که محتوی تولید شده توسط کاربر‌،  خود یک کار غیر رسمی است ،  به این معنی نیست که شما باید یک شیوه غیر رسمی برای مدیریت آن داشته باشید.

در حالی که 86٪ از شرکت ها محتوی تولید شده توسط کاربر را امتحان کرده اند ، طبق گفته SEMrush ، تنها 27٪  آنها برای اینکار استراتژی در دست داشتند. در حالی که یک کمپین خوب می تواند به نفع برند شما باشد ، یک کمپین بد اقتصادی می تواند به همان اندازه آسیب برساند.

بنابراین ، قبل از شروع به کار ، تا آنجا که می توانید در مورد مخاطبان خود اطلاعات جمع آوری کنید. شما باید بدانید که چگونه آنها می خواهند با نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند ، از چه سیستم عامل هایی استفاده می کنند ، چگونه شما را پیدا می کنند و از چه نوع محتوایی به بهترین وجه لذت می برند.

سپس ، شما باید تصمیم بگیرید که چه چیزی می خواهید از محتوی تولید شده توسط کاربر بدست آورید. آیا می خواهید:

    اعتماد و آگاهی  نسبت به برند ایجاد کنید؟

محتوی تولید شده توسط کاربر اعتبار بیشتری را از سوی مصرف کنندگان با سرعت و اطمینان بیشتری نسبت به یک استراتژی محتوای داخلی فراهم می کند.

    محصول جدیدی راه اندازی می شود؟

 حدود 48٪ مشتریان فکر می کنند محتوی تولید شده توسط کاربر راهی عالی برای کشف محصولات جدید است.  در این صورت تماس با یک اینفلوئنسر برای بازاریابی محصول خود می تواند راه اندازی شود.

    نرخ تبدیل افزایش می یابد؟

قرار دادن مستقیم محتوای تولید شده توسط کاربر در صفحه محصول می تواند باعث بهبود به میزان 64٪ شود.

    در ایجاد محتوا وقت را صرفه جویی کنید؟

 اگر به محتوای اجتماعی بیشتری نیاز دارید اما وقت آن را ندارید که خودتان یا بودجه لازم برای آوردن افراد حرفه ای را ایجاد کنید ، محتوی تولید شده توسط کاربر می تواند یک استراتژی با ارزش باشد.

هدف شما انتخاب های دیگر شما را جهت خواهد داد. بنابراین مهم است که فکرخود را به همان چیزی که می خواهید در ابتدا از محتوی تولید شده توسط کاربر بدست آورید ، متمرکز کنید.

2. بستر مناسب برای کمپین محتوی تولید شده توسط کاربر خود را انتخاب کنید

با وجود بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، چگونه می توانید یک برنامه مناسب برای کمپین خود انتخاب کنید؟ یکی از راه ها انتخاب بستر مناسب برای نوع محتوایی است که مشتریان از آن لذت می برند.

فیس بوک

فیس بوک برای به اشتراک گذاری فیلم ها مناسب است. BuzzSumo به 777 میلیون پست در فیس بوک نگاه کرد و نتیجه گرفت که محتوای ویدیویی 59٪ بیشتر از سایر فرم ها ایجاد می کند.

اینستاگرام

اینستاگرامرها معتقدند که کاربران محصولی را که از نظر آنها مفید است به اشتراک می گذارند. بکار گیری تأثیرگذاران برای ارسال نظر درمورد پوشیدن ، استفاده یا تبلیغ محصولات یا خدمات خود تقریباً از هر کاری که می توانید در بازاریابی خود انجام دهید ، ارزشمندتر است.

توییتر

روندهای هشتگ در مورد همه چیز ، کوتاه اما شیرین است. گرچه توییتر از نظر شخصیتی سبک است ، اما از لحاظ تصویری بسیار قوی است و این باعث می شود محتوی تولید شده توسط کاربر مناسب باشد زیرا کاربران می توانند به راحتی مشارکت کنند.

توییتر مکان بسیار خوبی برای شروع روند هشتگ خود یا مرتبط کردن نام تجاری خود با موارد موجود است.

۳-در مورد چگونگی مشارکت افراد کاملاً شفاف باشید

اگر برای مخاطبان شما چگونگی تعامل مشخص نباشد ، صرف وقت و پول در یک کمپین محتوی تولید شده توسط کاربر خوب نیست. اگر مفهوم بیش از حد پیچیده باشد یا معنی زیادی نداشته باشد ، کاربران  در مقابل آن خاموشی اختیار می کنند.

حدود 50٪ از مصرف کنندگان می خواهند ماركها در مورد چگونگی مشاركت به آنها راهنمایی كنند ، اما در واقع فقط 16٪ موارد این کار را ارائه می دهند. این یک نمایش کاملا ضعیف است!

۴- دلیلی برای تعامل ایجاد کنید

مشتریانی که تجربه خوبی با نام تجاری شما داشته اند ، مایلند این تجربه را با دیگران به اشتراک بگذارند ، اما شما همیشه می توانید تعامل را افزایش دهید. در اینجا چند روش برای انجام این کار آورده شده است:

اگر  آنها با جوایز  مسابقات درگیر شوند ، محبوبیت آن تقریباً تضمین شده است. فقط به یاد داشته باشید که به قانون طلایی پایبند باشید و تعاملات ساده را از کاربران بخواهیدخلاقیت خودشان را به نمایش بگذارند. مصرف کنندگان دوست دارند خلاقیت خود را ابراز کنند ، بنابراین یک روش ساده برای انجام این کار به آنها بدهید و  شما هم جوایز محتوی تولید شده توسط کاربر را به دست خواهید آورد.

    برای رسیدن به هدف از الهام گرفتن استفاده کنید. همراه داشتن نام تجاری شما با یک هدف باعث می شود که مصرف کنندگان نسبت به شرکت شما احساس مثبت تری داشته باشند.

۵- کنترل محتوای تولید شده توسط کاربر را حفظ کنید

وقتی کمپین محتوی تولید شده توسط کاربر شما موفقیت آمیز باشد ، در یک سری محتوی تولید شده توسط کاربر غرق می شوید و احتمالاً در مورد آن احساس خوبی خواهید داشت. اما حالا چی؟

حجم گسترده و ناگهانی محتوی تولید شده توسط کاربر برای مدیریت باعث دشواری است. خوشبختانه ، ابزار جاسازی شده در فیس بوک و اینستاگرام به شما امکان می دهد از عکس ها ، پیوندها و فیلم هایی که مخاطبان شما را در آن قرار می دهند ، فید ایجاد کنید. و اگر کمی بیشتر به کمک نیاز دارید ، بسیاری از ارائه دهندگان سیستم عامل های مدیریتی برای برپا نگه داشتن شما  آنها را ارائه می دهند.

حتی وقتی یک کمپین خاص محتوی تولید شده توسط کاربر را اجرا نمی کنید ، باید همه نام های تجاری خود را بصورت آنلاین کنترل و مدیریت کنید. همه چیز از بررسی ها ، برچسب ها ، تصاویر و فیلم ها به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر در نظر گرفته می شود و همه این موارد به نوعی با ارزش است.

اگر می توانید رویکرد خود را درمورد محتوی تولید شده توسط کاربر کنترل کنید ، می توانید سود این محتوای رایگان و فراوان را به حداکثر برسانید ، و امروز آن را برای تجارت خود استفاده کنید.

درباره نویسنده: Hannah Vicarage یک کارآفرین نوپا است که یک تجارت کوچک لوازم آرایشی را اداره می کند.

مثالها حذف شده اند .

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *