نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

19 اردیبهشت 1403 3:21 ب.ظ

چرا انجام دورکاری برای همه مشاغل مناسب نیست؟

توسط فلیکس ریشتر ،2 ژوئیه 2020

با افزایش روزانه موارد جدید COVID-19 در ایالات متحده ، با ترس از ایجاد قرنطینه ای دیگر رو به افزایش است. در حالی که ممکن است برخی از افراد فکر کنند که چند هفته دیگر از خانه کار کنند ، اگر نه چند ماه دیگر ، این مهم است که بخاطر بسپاریم که امکان برقراری ارتباط از راه دور این روزها یک امتیاز محسوب می شود ، و در بسیاری موارد جایگزین بیکاری است.

براساس تحلیلی که اخیراً توسط دفتر آمار کار انجام شده است ، همه مشاغل به لحاظ امکان انجام کار از خانه با یکدیگر برابر نیستند. در حالی که BLS تخمین می زند که 81.1 درصد از شاغلین در بخش خدمات مالی توانایی کار از راه دور را دارند ، مشاغل موجود در کشاورزی ، جنگلداری ، ماهیگیری و شکار با کمال تعجب در انتهای دیگر این مقیایسه است که فقط 8 درصد از کارمندان قادر به دورکاری هستند.

داده های BLS همچنین ارتباط آشکاری بین توانایی کار از خانه و تأثیر بیماری همه گیر بر اشتغال در یک صنعت نشان می دهد. در حالی که اشتغال در فعالیت های مالی بین فوریه و آوریل فقط 6 درصد کاهش یافته است ، تعداد مشاغل در بخش اوقات فراغت و هتلداری و گردشگری بیش از 40 درصد کاهش یافته است ، جایی که فقط 20 درصد از کارکنان توانایی کار از خانه را دارند.

BLS نتیجه می گیرد: “این اثر موضوع هم در صنایع مهم و هم در صنایع بزرگ وجود دارد و احتمالاً در دوره ی همه گیری ادامه خواهد یافت.” در این گزارش آمده است: “میزان تأثیرگذاری الگوهای کار به طور دائم در برابر همه گیری ، یک سؤال باز است.” ممکن است گمانه زنی کنند که با سازگاری کارکنان و کارفرمایان با نظم کار از راه دور ، میزان دریافت ها بصورت دائمی افزایش می یابد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *