نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 10:47 ق.ظ

انستیتوی جهانی منابع

ماموریت و اهداف

مأموریت WRI این است که جامعه بشری را در راستای زندگی به شیوه‌ای محافظت کند که از محیط زیست کره زمین و ظرفیت آن برای تأمین نیازها و خواستهای نسلهای فعلی و آینده سوق یابد.

اهداف ما

ما بر هفت چالش فوری جهانی که باید برای کاهش فقر ، رشد اقتصاد و حمایت از سیستم های طبیعی مورد توجه قرار گیرد ، متمرکز شده ایم:

    آب و هوا:

 از جوامع و اکوسیستم های طبیعی در برابر آسیب های ناشی از انتشار گازهای گلخانه ای محافظت شود و با کاتالیز کردن انتقال جهانی به یک اقتصاد کم کربن ، فرصت هایی را برای افراد ایجاد شود.

    انرژی:

گسنرش  سیستم های انرژی پاک و مقرون به صرفه را در سراسر جهان هدایت شود تا توسعه پایدار اقتصادی اقتصادی و اجتماعی را تحقق بخشد.

    غذا:

 اطمینان حاصل شود كه بکار گیری سیستم های غذایی جهان تأثیر آنها را بر محیط زیست كاهش می دهد ، فرصت اقتصادی را ایجاد می كند و 9.6 میلیارد نفر را تا سال 2050 بصورت پایدار تغذیه می كنند.

    جنگل ها:

 کاهش فقر ، تقویت امنیت غذایی ، حفاظت از تنوع زیستی و کاهش تغییرات آب و هوایی با کاهش تلفات جنگل ها و بازگرداندن بهره وری به اراضی تخریب شده و نابود شده انجام شود.

    آب:

 با نقشه برداری ، اندازه گیری و کاهش خطرات جهانی آب ، به آینده ایمن آب دست یابی شود.

    شهرهای پایدار:

با توسعه و مقیاس گذاری راه حل های شهری و حمل و نقل پایدار از لحاظ زیست محیطی ، اجتماعی و اقتصادی ، کیفیت زندگی را بهبود بخشد.

    اقیانوس:

ما در حال ترسیم مسیر اقتصاد اقیانوسی جدیدی هستیم که برای کار ، رشد اقتصادی و سلامت انسان مفید است – ضمن محافظت و احیای اقیانوس.

ما از طریق چهار مرکز ما ، این هفت هدف مهم را طراحی و تحلیل می کنیم:

مرکز تجاری ما بخش خصوصی را برای ترغیب اقدامات ، نوآوری در حمایت از نتایج توسعه پایدار مدیریت می کند. ما تحقیق ، تجزیه و تحلیل ، ابزارها و تعامل مستقیم با مشاغل را به وجود می آوریم تا راه حل هایی را ایجاد کنیم که پایداری محیط زیست و ارزش افزوده را پیش ببرد.

مرکز اقتصاد ی ما به تصمیم گیرندگان کمک می کند تا تصمیم گیرندگان فرصت هایی را برای اقدام مقرون به صرفه برای محافظت یا تقویت منابع طبیعی شناسایی کنند و از ارائه خدمات اساسی اکوسیستم اطمینان حاصل کنند. ما تحقیقات و ابزارهایی را ارائه می دهیم تا در شناسایی و مقایسه کل هزینه ها و مزایای ادامه کار در یک مسیر رشد تجاری معمولی در مقابل گزینه های پایدار کمک کنیم.

https://www.wri.org/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *