نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 1:51 ق.ظ

Lean Enterprise Institute

مؤسسه Lean Enterprise Institute ، یک موسسه غیرانتفاعی مستقر در بوستون ، ماساچوست ، با هدف انجام امور بهتر  امور از طریق تفکر و تمرین ناب شدن است. توسط دکتر ، LEIکارشناس مدیریت ،  و جیمز پی وماک تاسیس شد  . این موسسه کارگاه های آموزشی را را برای آموزش ناب ارایه می دهد ، کتاب ها و کتابهای الکترونیکی را منتشر می کند ، کنفرانس ها را برگزار می کند ، و اطلاعات عملی راجع به تفکر و تمرین ناب سازی را به اشتراک می گذارد.

در مقایسه با تفکر سنتی در باره اطلاعات وجود در انباره ذهن، ما یک مخزن “انجام” داریم. ما با دقت فرضیه هایی راجع به تفکر ناب و آزمایش آنها ایجاد می کنیم تا ببینیم کدام روش در دنیای واقعی بهتر عمل می کند. سپس ما آنچه را که کشف می کنیم ،  ثبت کرده و آموزش می دهیم و روشهای جدیدی برای تحول سازمانی ارائه می دهیم.

ما در تلاش هستیم تا به سؤال ساده هر مدیر پاسخ دهیم ، “من چه کاری می توانم انجام دهم تا در سازمانم تغییری ایجاد کند؟” و با ایجاد یک جامعه ناب قوی از طریق وب سایت و رویدادهای عمومی ، سعی می کنیم مدیران را به این شجاعت برسند که به عوامل تغییر ناب تبدیل شوند.

مأموریت ما این است که “از طریق تفکر و تمرین ناب ، امور را بهتر کنیم.”

ما مأموریت خود را از طریق جریانهای ارزشیابی انجام می دهیم: آموزش ناب ، مواد یادگیری ناب ، مشارکتهای یادگیری ، همایش های ناب و وب سایت ما

علاوه بر این ، ما از طریق شبکه جهانی ناب ، متشکل از بیش از دهها سازمان غیر انتفاعی مشابه LEI ، اطلاعات را در سراسر جهان تبادل می کنیم و یک مأموریت مشترک را در کشورهای مختلف به اشتراک می گذاریم.

هر شرکت ، مدیر اجرایی ، مدیر ، رهبر تیم یا اعضای تیم که مایل به پیوستن برای تبدیل به راهی ناب برای ایجاد ارزش هستند ، در انجمن ما مورد استقبال قرار می گیرد و برای حمایت از هرکسی که سفر ناب را شروع یا ادامه دهد ،  راهکاری وجود دارد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *