نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

17 اردیبهشت 1403 8:34 ق.ظ

كاهش نیم درصد تلفات شبكه معادل صرفه‌جویی سوخت یک سال تولید برق صادراتي كشور

وزیر نیرو با اشاره به كاهش نيم درصدي تلفات شبكه برق كشور در سال گذشته گفت: اين كاهش موجب صرفه‌جويي بزرگی در سوخت مصرفي نيروگاه‌ها شد و معادل همه سوختي بود كه در طول سال براي توليد برق صادراتي كشور استفاده كرديم.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا اردکانیان” افزود: اين عرصه جديد در صنعت برق و در بخش آب هم كه معطوف به افزايش بهره‌وري اعم از منابع مالي، فناوري‌هاي موجود و منابع انساني است، مسير جديدي را براي توسعه پايدار كشور باز مي‌كند. ما قطعا” اين مسير را با شدت ادامه مي‌دهيم و اين افزايش و ارتقاي راندمان در نيروگاه شاهرود موجب صرفه‌جويي قابل ملاحظه در سوخت و ‌توليد برق بيشتر مي‌شود.

وزير نيرو همچنين اظهار داشت: در آغاز فصل تابستان، هفته اول تير براي ما وزارت نيرويي‌ها، علاوه بر هفته مديريت مصرف آب فرصتي است كه ارتباط خود را با مردم در اين زمينه فعال‌تر کرده و به خود و هم‌وطنان، بيشتر يادآوري ‌كنيم كه چقدر مهم است در كنار همه تلاش‌ها براي توليد و عرضه اين دو محصول راهبردي(آب و انرژي)، سهم و نقش خودمان را در رعايت آداب و عادات صحيح‌تر در مصرف اين دو ايفا كرده و از اين جهت زندگي را براي خود و فرزندانمان توام با رفاه و آسايش بيشتر رقم بزنيم.

http://news.moe.gov.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *