نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 6:17 ب.ظ

استراتژی های فروش و حمل و نقل در اقتصاد قرنطینه ای

مدل ارتباط با مشتریان در کسب و کارهای B2B و B2C - گروه مدیریت ...

از آنجا که مشتریان از خاموشی خارج و کسب و کار ها شروع به بازگشایی می کنند ، این نکات را در نظر داشته باشید تا گردش مالی شرکت شما حداکثر شود.

به دلیل رعایت فاصله اجتماعی ، قرنطینه ها و روند کند دوباره شروع به کار ، مردم وقت و دلیل بیشتری برای خرید آنلاین داشته اند. به نظر می رسد ، خرید آنلاین از زمان آغاز بحران 25 درصد افزایش یافته است.

این که آیا تجارت شما مجبور است درهای خود را ببندد یا به وضعیت حاشیه ای محدود شود ، یکی از راه های افزایش جریان نقدینگی ، استفاده بیشتر از مشتریانی است که مایل به انجام تجارت آنلاین هستند. اگر قبل از COVID-19 فرصت یا انگیزه ای برای تجربه فروش و حمل و نقل محصولات آنلاین نداشته اید ، یا سعی کرده اید اما این فرصت را دنبال نکرده اید ، اکنون ممکن است بهترین زمان برای دو برابر کردن تجارت الکترونیک  شما باشد.

پس از راه اندازی فروشگاه آنلاین شما ، این نکات و راهکارها را برای افزایش حداکثر فروش در این مواقع را در نظر بگیرید.

از قدرت ویدیوی آنلاین استفاده کنید.

مسافرت  های کمتر و کار در خانه به این معنی است که مردم وقت بیشتری دارند و به صورت آنلاین ویدیو را تماشا می کنند. از زمان آغاز بحران ، تماشای ویدیو بصورت آنلاین توسط عرضه کنندگان بسیار افزایش یافته است .  

طبق بررسی های اخیر ، 84 درصد از مصرف کنندگان پس از تماشای ویدیوی یک برند ، متقاعد شده اند که کالایی را خریداری کنند  و 97 بازاریاب ویدیویی گزارش دادند که ویدیو باعث افزایش درک مشتری از یک محصول می شود. برای صاحبان مشاغل ، این یک فرصت اصلی برای برقراری ارتباط به موقع با مشتریان است.

ضبط یک فیلم می تواند به آسانی با روشن کردن تلفن هوشمند و زدن  کلید ضبط آن باشد. در ویدئوهای خود می توانید مراحلی را که برای حفظ امنیت کارمندان و مشتریان خود در نظر گرفته اید ، جعبه ای از محصول را هنگام توضیح ویژگی ها و موارد استفاده از آن ، یا توضیح در مورد برنامه های کسب وکارتان برای سالهای بعد انجام دهید.

به لحن خود توجه داشته باشید.

این که آیا شما در وب سایت خود ، از طریق رسانه های اجتماعی ، خبرنامه ها و غیره به مشتریان علاقه مند می شوید ، به یاد داشته باشید که با احتیاطی آگاهانه ، لحنی محتاطانه ای را طراحی کنید.

خوب است که خوشبین باشید و نسبت به بازگشایی کسب و کار ها و ماههای آینده نگرش مثبتی داشته باشید. با این حال ، پیش بینی بیش از حد اطمینان در پیام های شما می تواند برخی از مشتریان را به اشتباه بیندازد. بسیاری از مردم نگران هستند و هیچ کس با اطمینان نمی داند که چگونه بحران در نهایت کم خواهد شد. پیش بینی آینده به شکلی مطلق گرایانه می تواند اعتبار برند شما را تضعیف کرده و اعتماد به نفس مشتریان را از بین ببرد.

در مورد حمل و نقل هوشمند باشید.

در میانه ی همه گیری ، صاحبان فروشگاه های سنتی آجر و ملات فقط شروع به دریافت سفارشات بیشتر به صورت آنلاین نمی کنند – آنها در مورد حمل و نقل محصولات باید روشهایی را بیاموزند. برخی از دارندگان مشاغل حتی ممکن است کالاهایی را از خانه هایشان بفرستند.

از ابزارهای مناسب استفاده کنید.

هنگامی که فروش آنلاین به میدان می آید ، دستگاه فروش معمول شما قصد ندارد آن را کاهش دهد. این که آیا شما یک خرده فروش آجر و ملات هستید که پرداخت دیجیتال را به تازگی پذیرفته اید ، یا یک رستوران امکان خرید و تحویل بدون تماس را فراهم می کند ، بنابر این راه حل های پرداخت دیجیتالی بخش مهمی از روند فروش شما است و گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

فرض نکنید که هر مشتری در همان زمان بهبود می یابد.

این که آیا شما در کسب و کار با افراد یا سایر کسب کارها  ارتباط دارید امی مهم است ، به یاد داشته باشید که هر کسب و کار و فردی با سرعت های مختلف روند از سرگیری را طی می کند. بسته به اینکه در کجا زندگی می کنند ، در چه شغلی فعالیت می کنند ، ماهیت اشتغال و وضعیت خانواده خود ، همه به روش خود واکنش نشان می دهند. اکنون زمان آن است که با شفافیت و دقت بیشتر به مشتری ها گوش داده  و به برقراری ارتباط بیشتری بپردازیم.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *