نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 1:11 ق.ظ

جایزه تعالی صنعت اروپایی

چشم انداز این جایزه بر محور زیر استوار است.

از سال 1995 ، جایزه تعالی صنعت (IEA) معیارهای کیفیت مدیریت برای رقابت موسسات اروپایی در بخش های صنعتی و خدماتی را مشخص می کند. این رقابت بر اساس استقراریک تفکر استراتژیک متمرکز ، یعنی چگونگی هماهنگی فعالیت ها و دانش توزیع شده برای دستیابی به اهداف استراتژیک مشترک استوار است. در گذشته بهترین شیوه های مدیریت ناب و ادغام زنجیره تأمین را به مرکزیت این موضوع رساندیم . اخیراً تمرکز به سمت تعالی استراتژیک و تعامل کارکنان برای تعالی عملیاتی  تغییر کرده است. ما در آینده انتظار داریم که شرکت ها از طریق فرآیندهای دیجیتالی پیشرفته و تجزیه و تحلیل داده ها ارزش برتر برای مشتریان ایجاد کنند.

کلیه واحدهای تجاری اروپا (BU) که ​​از فناوری های صنعتی برای محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند ، برای شرکت در این جایزه تشویق می شوند. واحدهای تجاری باید در یک کشور اروپای غربی مستقر باشند. شرکتهای خواهر در اروپای شرقی نیز در این فرایند قرار می گیرند. شرکت در این فرایند رایگان است. واحدهای تجاری با چندین محل استقرار باید مروری بر زنجیره تأمین یا شبکه تحویل خدمات خودرا ارائه دهند ، نقش هر واحد عملیاتی را مشخص کرده و عملکرد آنها را گزارش کنند. کارخانه ها یا سایتها ممکن است با مراجعه حضوری پیگیری شوند. ما توصیه می کنیم که پاسخهای شما کاملاً مختصر باشد. شما می توانید مواد پشتیبانی را در یک ضمیمه اضافه کنید.

فرمهایی ارایه می شود که داوطلان باید آنها را تکمیل کنند.

کلیه پاسخ های این فرم درخواست IEA محرمانه نگه داشته می شود. هیئت داوران بین المللی اساتید مدیریت عملیات از شرکای دانشگاهی ما  ، وضعیت نهایی را برای دریافت جایزه تعالی صنعتی تعیین می کنند.

نهایتا یک قهرمان ملی و تعداد ی برندگان جایزه در هر کشور توسط هیات داوران انتخاب می شوند. یک قهرمان کلی در یک کنفرانس مدیریتی انتخاب می شود و “جایزه تعالی صنعتی اروپا” را دریافت می کند. شرکای رسانه ای ما از رقابت و رویدادهای بهار گزارش می دهند.

https://industrial-excellence-award.eu

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *