نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 7:56 ق.ظ

شش پیش بینی چگونگی تأثیر بحران بر وضعیت شرکت های کوچک در بلند مدت

برایان نامهاوزر ، نویسنده مهمان

مدیر ارشد مدیریت محصول Adobe Spark

Brian Nemhauser

20 مه 2020

وضعیت اینگونه است که

ببرها اکنون پادشاهانی دارند. مادربزرگ ها درخواست جلسات ویدیویی می کنند. ماسک ها تولید شده توسط صنعت مد یک بیانیه مد هستند. تغییرات به سرعت در حال وقوع هستند ، این تحولات به نوعی برای همه ما به طور همزمان اتفاق افتاد ، درحالیکه جمعیت  و مردم هرگز از نظر فیزیکی دورتر از این نبودند. زمان سرگیجه آوری است. در میان گروه هایی که بیشترین مشکل را در این طوفان تغییرات اجتماعی دارند ، مشاغل کوچک هستند. درها بسته شده اند ، و برخی ممکن است بازگشایی نشوند. اما نباید از نظر دور داشت که اینها برخی از با اراده ترین و خلاق ترین افراد روی کره زمین هستند. هرچه این اتفاق عادی شود ، صاحبان مشاغل کوچک همانطور که می دانیم در صدر شکل دادن به زندگی قرار خواهند گرفت. برای کمک به این استادان نابغه ، در این مطلب روندهایی ارائه شده است که فکر می کنم پیرامون این کسب و کار ها اتفاق می افتد.

1. کارهای چاپی با تقاضای بیشتری روبرو می شوند.

ده ها سال مردم پیش بینی سقوط صنعت چاپ را داشتند. چاپ حتی بعد از موج  محتوای دیجیتالی و اجتماعی ، بعنوان بخش اصلی بحث در بسیاری از کاربرد های بازاریابی اش در کسب و کار های کوچک باقی مانده است. ماهیت  فیزیکی یک بروشور که می توان آن را برداشت و مورد توجه وبررسی قرار داد ، یک تجربه حسی و واقعی  را ایجاد می کند که محتوای دیجیتالی هنوز جایگزین آن نشده است. این دقیقاً آن جنبه حسی است که حتی پس از آنکه از این بحران بیرون بیاییم ، کالاهای چاپی را قابل توجه می کنند.بروشورها در مطب پزشکان ممکن است غیر بهداشتی به نظر برسد. چاپ موارد مشابهی که به معنای واقعی کلمه بین یک شخص و شخص دیگر مبادله می شود – مانند کارت ویزیت یا هر نوع برگه اطلاعاتی دیگر – سخت ترین ضربه خواهد خورد. مواردی که از فاصله بیشتری دیده می شوند مانند پوسترها و نشانه ها تأثیر کمتری می بینند. ،محصولی که من در Adobe به آن کمک می کنم ، در حال حاضر شاهد کاهش تقاضایی در حدود 75 درصد برای برخی از انواع آن در امور چاپ است.

2. کانال های دیجیتال به یک تاکتیک اصلی بازاریابی برای مشاغل جدید تبدیل می شوند.

 صنعت ساختمان صاحبان مشاغل کوچک آجر و ملات که مقدار کمی از وقت آزاد خود را صرف یادگیری ابزارهای خلاقانه  و یا نحوه تدوین یک استراتژی موفق در بکارگیری رسانه های اجتماعی می کنند.  آنها سفارشات خود را هنگامیکه در خانه  هستند اخذ می کنند و بنابر این در این زمان نیاز به تکیه بیشتر بر بازاریابی دیجیتال برای آنها ایجاد شده است.

برخی ممکن است این انتظار را داشته باشند که مردم در خانه بمانند  و به سمت استفاده از  “Netflix و برای گذراندن وقت خود سوق داده شوند. در واقع فعالیت خلاقانه به ویژه در ایجاد فیلم ها ، بنرها و سایر محتوای دیجیتال مارکتینگ افزایش یافته است. فضای دیجیتال امروزه شاهد افزایش تقاضای جستجو به میزان 75 درصد برای محتوای  های اجتماعی بوده است. اگر مادربزرگ می تواند بزرگنمایی را یاد بگیرد ، صاحبان مشاغل کوچک نیز می توانند یاد بگیرند که چگونه کالای خود را در استوری اینستاگرام خود پست کنند.

3. ساختن لیست ایمیل مشتری حتی حیاتی تر خواهد بود.

ماهیت ناگهانی این بحران ، ارتباط با مشتریان را به چالش کشیده است. صاحبان مشاغل که برای تهیه لیست های ایمیل مشتری یا روش های ارتباط مستقیم مانند گروه های رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کرده بودند ، برای حفظ این روابط و مدیریت تقاضا در موقعیت به مراتب بهتری قرار گرفتند زیرا با روش های جدیدی برای ارائه کالاها یا خدمات خود به بازار آمده اند.

وب سایت ها ، تجارت الکترونیک ، لیست های ایمیل و برنامه های حفظ وفاداری مشتری پیش از این استراتژی های عاقلانه ای بودند و باعث برجسته تر شدن کسب و کار می شوند. همچنین ممکن است شاهد افزایش علاقه به توسعه برنامه های کاربردی موبایل و شخصی سازی برای ایجاد مواردی که معاملاتشان سخت تر هستند باشیم.

4. همکاری بیشتر تیم از راه دور.

برقراری ارتباط با مشتریان بسیار مهم است ، اما آنها تنها افرادی نیستند که از راه دور باید با آنها ارتباط برقرار کنید. شرکت هایی که قبلاً راه هایی برای هماهنگی کار با کارمندان خود به صورت آنلاین داشتند ، نسبت به شرکت هایی که کاملاً به همکاری چهره به چهره کاملاً اعتماد داشتند ، در وضعیت بهتری برای حفظ عملکرد شان هستند. کنفرانس ویدئویی  وسیله ای مهم برای ذینفعان بوده است ، زیرا مردم از اقشار مختلف زندگی در حال یافتن روشهای جدیدی برای استفاده از این فناوری برای ارتباط با یکدیگر هستند. گفتگوها ، هرچند وقت گیر است ولی لازم است.

کسب و کار های منطقی و مشاغل از سیستم عامل های همکاری از راه دور استفاده می کنند که به کارمندان اجازه می دهد تا به طور همزمان با یکدیگر کار کنند Slack و Microsoft Teams شاهد افزایش چشمگیر استفاده بوده اند. ما همچنین شاهد هجوم کاربران جدیدی در Spark هستیم که از این امکان استفاده می کنند که به مشاغل اجازه می دهد تا برند خود را به صورت آنلاین تنظیم کنند و در زمینه محتوای دیجیتال مارکتنینگ با دیگران همکاری کنند. بسیاری از این محصولات به صورت رایگان قابل استفاده هستند و با توجه به احتمال اینکه این وضعیت ممکن است برای مدت طولانی ادامه پیدا کند ، همه گونه دلیلی وجود دارد که هم اکنون  آنها  با هم تنظیم شوند.

5. کسب و کاری بیشتر از یک مورد.

همه مشاغل را نمی توان از راه دور انجام داد. فناوری خدمات تمیز کردن عرشه یک قایق و یا خدمات ماساژ از راه دور ممکن نیست. این امر باعث می شود که بسیاری از مردم منابع جایگزین درآمد را کشف کنند. در همین زمان ، شاهد افزایش چشمگیر تقاضا برای تجربیات از راه دور هستیم. مردم به کلاس های بدنسازی و آشپزی آنلاین روی می آورند. آنها گیتار را دست گرفته و دروس آنلاین می گیرند. آنها در حال تماشای کنسرت ها و اجراهای آنلاین هستند.

6. ایجاد ارزش مداوم که فروش آن به عنوان اشتراکی معقول باشد ، یک مزیت مهم خواهد بود.

از آنجا که کارآفرینان خرد ، تفکر خود را در خارج از ساختارهایی که معمولاً به آنها کمک می کند ،  پیدا می کنند ، آنها فرصتی بی نظیر برای تعیین قیمت های خود و ایجاد ساختارهای کسب درآمد خود دارند.این ظرفیت برای بی ثبات کردن چگونگی ارزش گذاری به انواع خاصی از کار یا تجربیات آنلاین است. این قدرت (و مسئولیت) را در اختیار سازندگان فردی ، مربیان یا مربیان سازها قرار می دهد. کارآفرینان باهوش می توانند با روی آوردن به مدل های اشتراکی و تکیه به تجربیات آنلاین و منابع درآمد ناهمزمان ، درآمد و ثبات بیشتری را داشته باشند.

این بحران موجب انگیزه ای جدی برای کنار گذاشتن هرگونه تردید در ورود به فضای آنلاین از نحوه عملکرد قبلی است. بسیاری از مشاغل کوچک مجبور خواهند شد که دو برنامه تجاری داشته باشند: یکی هنگام کار عادی برای اخذ سفارشات از راه دور ، و دیگری هنگامی که به مردم دستور داده می شود که در خانه بمانند و فعالیت خود را انجام دهند. این موارد نیاز به انحصاری ندارند. حالت پشتیبان گیری از عملکرد می تواند به عنوان روشی برای تقویت مشاغل موجود عمل کند ، حتی اگر افراد اجازه ورود به مغازه  ها را داشته باشند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *