نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 8:22 ب.ظ

محققان ادعا می كنند كه آزمایش Coronavirus مورد استفاده در کاخ سفید در نیمی از موارد اشتباه است

دیوید KnowlesEditor

براساس مطالعه دانشگاه نیویورک ، آزمایش Coronavirus که توسط پرزیدنت ترامپ انجام شده و در کاخ سفید مورد استفاده قرار گرفته است ، ممکن است تقریباً نیمی از موارد مثبت را از دست بدهد.

در این تحقیق ، آزمایش سریع مولکولی COVID-19 آزمایشگاههای Abbott ، که از سوی ترامپ در یک نشست خبری 30 مارس به عنوان “یک بازی کاملا جدید” مورد استقبال قرار گرفت ، به این دلیل که قابلیت ارایه نتایج مثبت در کمتر از پنج دقیقه رادارد . اما محققان NYU نتیجه گرفتند که وقتی آزمایشswab قبل از استفاده در محلول تثبیت کننده ذخیره می شود ، آزمایش Abbott حداقل یک سوم از نتایج مثبت را که با استفاده از روشی متفاوت و پرهزینه تر یافت می شود ، از دست داده است.  آزمون ماه گذشته ، در پاسخ به نگرانی های مربوط به نتایج منفی کاذب ، ابوت پروتکل خود را تغییر داد و توصیه کرد که از سواب های خشک بینی استفاده کنید ، نه اینکه آنها را در محلول ذخیره کنید که می تواند نمونه ها را رقیق کند.

اما محققان نتیجه گرفتند که در واقع میزان موارد منفی غلط را به 48 درصد افزایش داده است.این تحقیق که تأیید نشده است ، در وب سایت BioRxiv ، جایی که در آن محققان COVID-19 به امید سرعت در نوآوری در معالجه بیماری ، نتایج اولیه را به اشتراک می گذارند ، منتشر شده است. این مطالعه 101 نمونه آزمایش از بیماران را در بیمارستان نیویورک Langone Health-Tisch بیمارستان مقایسه کرده است.

آزمایشگاه های Abbott به این نتیجه رسیده اند که در مورد یافته های این مطالعه ، “مشخص نیست که آیا نمونه ها به درستی آزمایش شده اند یا خیر.”

“بار دیگر ، یک مطالعه با استفاده از ID Now به شکلی انجام شده است که قرار نیست مورد استفاده قرار گیرد. مشخص نیست که آیا نمونه ها به درستی آزمایش شده اند و ما این نتایج را ارزیابی می کنیم. ” “نتایج این مقاله با تجربیاتی که با این ساز داشته ایم متناقض است.”

تاریخ: ۲۶-۲-۹۹
عنوان صفحه: خبر
عنوان مطلب: محققان ادعا می كنند كه آزمایش Coronavirus مورد استفاده در کاخ سفید در نیمی از موارد اشتباه است
مرجع: اخبار یاهو ۱۴ ماه می
نهیه کننده :  
تایید کننده : سعیدی کیا

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *