نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 5:23 ب.ظ

هشت موضوعی که وضعیت نیروی کار را برای همیشه تغییر خواهد داد

رایان جنکینز

سخنگو و نویسنده ، بنیانگذار SyncLX.com

12 مه 2020

بحران بهداشت عمومی امسال روابط مجدد ما با یکدیگر ، رسانه ها ، فناوری و کارهایی را که ما انجام می دهیم مجدداً تغییر داده است. بشریت هرگز چنین تغییر سریع و جهانی را تجربه نکرده است.حالا این وضعیت ماست :

    دوستان در اینستاگرام میزبان مهمانی های زنده هستند.

    معلمان برای اولین بار در YouTube دروس را بارگیری می کنند.

    پزشکان از FaceTime یا Google Duo برای خدمات پزشکی از راه دور با بیماران استفاده می کنند.

    نوازندگان کنسرت پخش مستقیم در فیس بوک هستند.

    مصرف کنندگان از Apply Pay برای خرید خدمات ضروری از راه دور استفاده می کنند.

    کارگران برای همکاری دیجیتالی با همکاران از تیمها استفاده می کنند.

بازگشت به وضعیت “عادی” ، آموزش ، مشاغل و صنایع را تغییر می دهد. اما شاید بزرگترین تغییرات بر وضعیت نیروی کار آینده تأثیر بگذارد ، نسل Zیعنی کسانی که پس از 1998 به دنیا آمدند در دنیای پس از ۱۱ سپتامبر و در دوره رکود بزرگ رشد کردند. در حال حاضر ، در زمان سازنده ترین دوران زندگی ، آنها با چالشی روبرو هستند که مشابه آن در نسلی قبل از آنها وجود ندارد.  این رویداد بی سابقه تأثیر غیرقابل انکاری بر رفتارها ، تصمیمات و انتظارات آنها خواهد گذاشت.

با وجود عناوین بسیاری در مورد چگونگی بی اعتنایی نسل های جوان از تهدید بحران سلامت ، 93 درصد مدیران نسل Z و هزاران نقر مشابه آنها از گسترش آن تأثیر می پذیرند. علاوه بر این ، 74 درصد دانش آموزان دبیرستانی و متوسطه از ادامه تحصیل دست کشیده اند. “اضطراب” و “احتیاط” دو احساس برتري هستند كه مدیرانو رهبران در حال حاضر احساس مي كنند.11 سپتامبر فرودگاه ها را تغییر داد و برای همیشه رفت و این بحران باعث تغییر نیروی کار می شود.

در اینجا هشت روش وجود دارد که اتفاق خواهد افتاد.

1. وابستگی عمیق تر به فناوری

در حالی که بشریت می کوشد فاصله فیزیکی از یکدیگر را انجام داده و تجربه کند ، جهان به سکوها و ابزارهای دیجیتالی روی می آورد تا در ارتباط اجتماعی قرار بگیرند. نسل های مستقر و مجبور به اتصال دیجیتالی اکنون در حال کشف هستند که فناوری هاییوجود دارند در حالی که آنها از این امر غافل بودند و استفاده از آن ها بسیار آسان تر شده است. و اگر مدیران قبلاً از تلفن خود برای پرداخت هزینه های مواد غذایی ، قهوه یا ناهار استفاده نمی کردند ، اکنون به دلیل مسافت اجتماعی این امری اجتناب ناپذیر است.

2. سوابق تحصیلی غیر متعارف

به دلیل این بحران ، 290 میلیون دانش آموز در سراسر جهان و 4.9 میلیون دانش آموز آمریکایی تحت تأثیر تعطیلی مدارس هستند. مجبور به یادگیری مجازی ، معلمان خود را در قلمروی ناآشنا می یابند ، زیرا 70 درصد معلمان هرگزبا دوره مجازی را تدریس نکرده اند. با این حال ، دانشجویان خود را در قلمرو بسیار آشنا (و اغلب ترجیح می دهند) پیدا کنند ، زیرا 62 درصد از مدیران Z بدون داشتن مدرک دانشگاهی و دسترسی نامحدود به اینترنت از طریق مدرک دانشگاهی و دسترسی به اینترنت را انتخاب نمی کنند.

از آنجایی که اعتقادات دیرینه آموزش عالی برای دانش آموزان ، والدین و کارفرمایان از بین می رود ، انتظار دارید که نیروی کار آینده دارای سوابق تحصیلی غیر متعارف ، گواهینامه ها و پرتفوی دیجیتالی باشد که موقعیت بهتر آنها را برای یافتن کار تضمین می کند یا همان روشهای قبل.

3. زودتر وارد شغل شوید

از آنجا که امروزه گزینه های دانشگاهی بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد  آندسته از نسلی که از آنها نامبردیم ممکن است برای ادامه کار برای شرکتی که یادگیری و پیشرفت از طریق دانشگاه را ارائه می دهد ، به طور کامل از تحصیل در کالج سنتی استفاده کند. در حقیقت آنان ترجیح می دهند که از این نوع کار استقبال کنند.

4- ارزش یادگیری و توسعه ارزش افزوده

وقتی ژنرال Z زودتر از نسل های قبلی یا با پیشینه آموزشی غیر متعارف وارد محیط کار شود ، به دنبال کارفرمای خود می روند تا آموزش های لازم را برای به دست آوردن مهارت های سخت و نرم مورد نیاز خود ارائه دهد. هشتاد و چهار درصد آمریکایی ها می گویند که مسیر شغلی آنها با والدینشان تفاوت چشمگیری خواهد داشت. ایده کار در یک شرکت ، در یک صنعت یا در یک نقش ، قدیمی است ، مخصوصاً برای نیروی کار آینده.در حقیقت کارفرمایانی که تجارب جدید یادگیری را ارائه می دهند که ژنرال Z  ، لذت می برد و از آن استفاده می کند ، بر نیروی کار آینده پیروز می شوند.

5. نظر اصلاح شده در مورد کارفرمایان

پیش از این ، کار و زندگی مانند گذشته در هم می آمیخت. به دلیل فناوری تلفن همراه ، کارکنان بیشتر کار خود را به خانه می آوردند وسهم زندگی بیشتری را برای کار به دست می آورند. اماکن کار به فضاهای کاری تبدیل شدند. و اکنون ، کار و زندگی کاملاً با هم ادغام شده اند.

برای ژنرال Z ، تشخیص این که کار در کجا متوقف می شود و زندگی از کجا شروع می شود ، دشوار است ، بنابراین برای آنها این فقط زندگی است. کار و زندگی با هم هماهنگ هستند. محیط کار آینده جایی نیست که کار اتفاق می افتد ، این همان جایی است که زندگی اتفاق می افتد. از ژنرال Z انتظار داشته باشید که کارفرمایان خود را به عنوان یک عامل پشتیبانی ، سلامتی و آموزش ببیند.

6. مسیرهای شغلی غیر معمول

کارکنان بخش خدمات ژنرال  Z بیش از سایر افراد ساعات کارخود را از دست می دهند و 29 درصد از کارگران z از ۱۸ تا 24 سال در مقایسه با تنها 13 درصد از نسل های دیگر از کار مرخص شده اند.با توجه به این تعداد ، جای تعجب ندارد که ژنرال Z علاقه مند به متنوع کردن منابع درآمد خود است. در حقیقت ، با توجه به انتخاب ،در 53 درصد از موارد  ژنرال Z ترجیح می دهد یک کار غیر مرسوم را نسبت به یک شغل تمام وقت و در  46 درصد از موارد  ژنرال Z در حال حاضر در اقتصاد کارهای غیر مرسومشان شرکت می کنند. از آنجا که چرخه کار سریعتر و سریعتر می چرخد ​​- نیاز به کارمندان تمام وقت را کاهش می دهد – و کار های با استفاده از روشهای غیر مرسوم در دسترس و پرسود تر می شوند ، انتظار داشته باشید که مسیرهای شغلی غیر معمول برای نیروی کار آینده متداول باشد.

7. تقاضا برای رهبران باهوش عاطفی

علاوه بر اینکه یک نسل بسیار مضطرب و استرسزا است ، ژنرال Z نمادی از تنهایی نسل است. بيش از نيمي از ژنرال ها با 10 مورد از 11 مورد احساس مرتبط با تنهايي را تجربه می کنند. رایج ترین احساساتی که ژنرال Z تجربه کرده است احساس این است که افراد ۶۹ درصد  ، احساس خجالت و احساس اینکه هیچ کس آنها را به خوبی نمی شناسد ۶۸ درصد است.

پس از گذشت این مدت تجربه از عدم اطمینان و انزوای اجتماعی در ارتباطات  ، ژنرال Z ،درک خواهد نمود که  اطمینان و همدلی در  رهبران متکی به هوش عاطفی رونق خواهد گرفت.

8- وحدت بزرگ جهانی

نسل مورد نظر که تعریفشان رفت درگذشته با افراد غریبه از سراسر دنیا  بازی کرده است ، ولی اکنون آنها با هم یک بحران بهداشت جهانی را تجربه می کنند. تعداد ژنرال های Z که بیشتر به عنوان شهروند جهانی شناخته می شوند تا شهروند کشورشان (42 درصد) با توجه به اینکه مشکلات مشترک مردم آنها را برای  یک رهبری مشارکت پذیر و عاطفی به یکدیگر پیوند می دهد ،  و باعث می شود تعداد این افراد افزایش یابد.

نیروی کار آینده احساس وحدت جهانی بیشتری خواهد داشت و در نتیجه خواهان تنوع بیشتر و گنجاندن کارفرمایان و رهبران آنها خواهد بود.

تاریخ: ۲۶-۲-۹۹
عنوان صفحه: خبر
عنوان مطلب: هشت موضوعی که وضعیت نیروی کار را برای همیشه تغییر خواهد داد.
مرجع: سایت کار آفرین  www.entrepreneur.com
نهیه کننده :  
تایید کننده :  

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *