نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

2 آذر 1403 1:12 ب.ظ

نظرسنجی “وضعیت ساخت دیجیتال”

ارسال شده در 25 مارس 2021 توسط سازنده

یک انقلاب دیجیتال در ساخت به خوبی در حال انجام است و توسط بیماری همه گیر COVID-19 سرعت گرفته است. این انقلاب در حال تغییر روش تولید و فروش شرکت ها و محصولات است.قبل از COVID ، بسیاری از تولیدکنندگان به آرامی متوجه می شدند که برای فروش محصولات تولیدی با قابلیت تطبیق بسیار زیاد ، به مدل تجاری جدید و مشتری پسندتری احتیاج دارند. این موضوع اکنون تغییر کرده است .  از عملیات داخلی گرفته تا تجربه مشتری ، تولیدکنندگان در سراسر صنایع خود را برای تغییرات جهشی آماده می کنند. سفارشی سازی ، از تجربه خرید مشتری تا کف کارخانه ، برای کسب مزیت رقابتی و وفاداری طولانی مدت مشتری ضروری است. برای بررسی “وضعیت ساخت دیجیتال” ، تاکتون از +100 شرکت پیشرو در مورد مهمترین ابتکارات سرمایه گذاری تحول دیجیتال خود سووال شده است.

در صحبت با مدیران واضح است که تقریباً همه فکر می کنند امروزه تغییر شکل دیجیتال مهم است ، در حالی که بیش از نیمی از آنها فکر می کنند بسیار مهم است. در واقع ، این بررسی نشان داد که تولید کنندگان معتقدند که تحول دیجیتال کلید دستیابی به اهداف تجاری است ، 97٪ از پاسخ دهندگان گفتند که حداقل تا حدودی مهم است و 54٪ آن را بسیار مهم تشخیص داده اند.

بسیاری از پاسخ دهندگان خاطرنشان كردند كه نسل بعدی خریداران ، با تعاملات اندك یا با مهندسان فروش كم به یك سفر كاملاً آنلاین عادت خواهند داشت . همانطور که یکی از پاسخ دهندگان خاطرنشان کرد ، “همه چیز مربوط به تجربه مشتری در صنعت ما است ، ما باید این کار را برای نسل بعدی کارآفرینان آسان کنیم. ما باید همراه با مشتریان و شرکای خود ارزش آفرینی کنیم. “

بو گیلدنوانگ ، مدیر ارشد اجرایی شرکت تاکتون گفت: ” به هر میزان كه یك شركت به تلاش های تحول دیجیتال  متعهد می شود ، بهبود تجربه مشتری بسیار مهم و محتمل تر ، است.” “با این حساب ، دیدن تولیدکنندگان در حال تسریع در تحول دیجیتال و تمرکز بر مشتری ، برای اثبات تجارت آینده ، دلگرم کننده است.”

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *