نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 7:26 ب.ظ

منتظر خلق ایده‌های نوآورانه و فناورانه در «کنفرانس فولادسازی» فولاد هرمزگان هستیم

تسنیم – 19 دیماه 1402

رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان: منتظر خلق ایده‌های نوآورانه و فناورانه در «کنفرانس فولادسازی» فولاد هرمزگان هستیم

رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان گفت: پارک علم و فناوری هرمزگان از دوره نخست، همراه کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان بوده…

رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان گفت: پارک علم و فناوری هرمزگان از دوره نخست، همراه کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان بوده و در این دوره نیز با توجه به تدارکی که دیده‌ایم، حضور دارد و در انتظار خلق ایده‌های جدید نوآورانه و فناورانه پارک برای صنعت فولاد هستیم.

علیرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان بهمن‌ماه برگزار می‌شود و پارک علم و فناوری نیز که از اولین دوره این کنفرانس، در مراحل برگزاری با آن همراهی کرده است، در سال جاری نیز همراه آن خواهد بود.

وی افزود: شرکت فولاد هرمزگان نقش اساسی در توسعه صنعت فولاد استان هرمزگان ایفا می‌کند و در میان فولادسازان جنوب، جزو پیشگامان عرصه علم و فناوری است. این شرکت با توجه به اینکه متولی شکل‌گیری کنفرانس فولادسازی است، می‌تواند تحول قابل‌توجهی در زمینه استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در استان هرمزگان به وجود آورد.

رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تکنولوژی ریخته‌گری مداوم یکی از مباحث اصلی صنعت فولاد کشور به‌ویژه برای صنایع بزرگ به شمار می‌رود؛ ازاین‌رو برگزاری کنفرانس فولادسازی می‌تواند به ایجاد و انتقال دانش فنی فولادسازی در کشور کمک کند. حتی می‌توان به بومی شدن دانش فنی فولادسازی در کشور نیز اندیشید. همچنین در کنفرانس فولادسازی می‌توان به خلق ایده‌های نوآورانه و فناورانه توسط شرکت‌ها دانش‌بنیان چشم داشت.

نصیری در پایان تصریح کرد: پارک علم و فناوری استان با حضور مستمر در این کنفرانس سعی داشته علاوه بر فراهم کردن شرایط ارائه مقالات علمی، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و به‌نوعی شکل‌گیری زیست‌بوم نوآوری را تسهیل کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *