نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 10:09 ب.ظ

به دنبال تبدیل ایده‌های نو به محصول هستیم

11-9-1402

روی ایده‌های نوآور از ابتدا تا تبدیل شدن به یک ایده بالغ و محصول نوآور، سرمایه‌گذاری خطرپذیر انجام می‌دهیم و برای این منظور، برگزاری رویداد فولادی شو، در دستور کار قرار گرفته است.

به دنبال تبدیل ایده‌های نو به محصول هستیم

آرزو نیک‌سیر در مراسم پیش‌رویداد فولادی شو، بیان کرد: شرکت ما روی ایده‌های نوآور از ابتدا تا تبدیل شدن به یک ایده بالغ و محصول نوآور، سرمایه‌گذاری خطرپذیر انجام می‌دهد. به همین منظور، رویدادهای مختلفی را با حضور شرکت‌های فولادی و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار کرده‌ایم که اخیرا برگزاری رویداد فولادی شو، در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه به معرفی محورهای اصلی رویداد فولادی شو پرداخت و خاطرنشان کرد: باید خود را برای چالش‌های آتی صنعت فولاد در حوزه‌های گوناگون آماده کنیم. در حال حاضر انقلاب صنعتی چهارم، اقتصاد چرخشی، پایداری و تولید فولاد سبز، محصولات فولادی پیشرفته، پرعیارسازی منابع سنگ آهن، محصولات فولادی پیشرفته، صنایع مرتبط با فولاد را از جمله موضوعات اولویت‌دار به شمار می‌روند و روی این موضوعات کار می‌کنیم. در این میان، فرآوری سنگ آهن‌های کم‌عیار، یکی از اصلی‌ترین چالش‌ها به شمار می‌رود که صنعت فولاد ما را تهدید کرده است؛ چراکه منابع سنگ‌ آهن مگنتیتی در کشور در حال کاهش بوده و منابع هماتیتی نیز به فرآوری نیاز دارند. بنابراین یکی از اصلی‌ترین موضوعات همین خواهد بود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *