نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 8:09 ق.ظ

9 تصور غلط بازاریابی که ممکن است به عنوان یک حرفه ای جدید داشته باشید

18 آوریل 2023

بازاریابان جدید ممکن است با تصورات غلط شروع کنند

حوزه بازاریابی حوزه وسیعی است که تقریباً تمام جنبه های تبلیغ یک محصول یا خدمات را در بر می گیرد. همچنین صنعتی است که به سرعت در حال تکامل است، به ویژه در عصر بازاریابی دیجیتال و محتوا.

با ورود متخصصان جدید به این دنیا، ممکن است درک ناقصی از آنچه برای موفقیت لازم است داشته باشند. در اینجا، اعضای شورای کارآفرینان جوان 9 تصور اشتباه رایج را که متخصصان جدید در مورد اینکه یک بازاریاب خوب لازم است و در عوض چه کاری باید انجام دهند، دارند، به اشتراک می گذارند.

یکی از تصورات غلط رایج متخصصان جدید در مورد آنچه برای یک بازاریاب خوب لازم است چیست؟

1. شما می توانید تنها به تحصیلات خود تکیه کنید

دوران اینچی

یک تصور غلط رایج این است که یک بازاریاب تنها بر آنچه در کلاس درس آموخته است، در دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد تکیه می کند. در حالی که MBA بازاریابی می تواند به ایجاد مجموعه مهارت های شما کمک کند، و مدارس دسترسی به منابعی را فراهم می کنند که دانشجو ممکن است در غیر این صورت به آنها دسترسی نداشته باشد، تقاضا برای نیروی کار ماهر است. یک بازاریاب باید برای یادگیری مداوم و سازگاری با الزامات جدید محل کار آماده شود.

2. باید پرخاشگر باشید

تایلر بری

مردم بازاریابی خوب را با تبلیغات جسورانه و تهاجمی اشتباه می گیرند. برخی از موثرترین بازاریابی‌ها به زیبایی نیاز به کاری را که انجام می‌دهید در حالی که به سختی می‌توانید به فروش برسانید، نشان می‌دهند. برای نمونه هایی از این به بازاریابی محتوا و بازاریابی ایمیلی نگاه کنید. بازاریاب خوب بودن به معنای آگاه بودن، اطلاعاتی بودن و واقعا مفید بودن است.

3. جنبه انسانی مهم نیست

سوجی پاوار

یک تصور غلط رایج این است که همه چیز به اعداد مربوط می شود. در حالی که معیارها مهم هستند، بازاریابی خوب همچنین در مورد درک افراد و نیازهای آنها، برقراری ارتباط موثر و ایجاد روابط است. معیارها می توانند موفقیت را بسنجند، اما کل تصویر را ترسیم نمی کنند. بازاریابی خوب نیازمند تفکر خلاق و رویکردی جامع برای درک مشتریان است.

4. نوشتن خوب از شما یک بازاریاب خوب می سازد

کریستین کیمبرلی مارکت

یکی از تصورات غلط رایج متخصصان جدید در مورد آنچه که برای یک بازاریاب خوب لازم است این است که فقط به توانایی نوشتن نیاز دارد. این مورد نیست. بازاریابی به مهارت‌های مختلفی نیاز دارد، از جمله مهارت‌های کمی، ارتباطی، رسانه‌های اجتماعی، و مهارت‌های سازمانی.

5. شما باید دانش بالایی داشته باشید

ساموئل تیموتی

شما مجبور نیستید احساس ناامنی کنید زیرا چیزی را نمی دانید. بازاریابی ریاضی یا فیزیک نیست. مدام تغییر می کند. وقتی ما یک بازاریاب جدید را برای تیم خود استخدام می کنیم، البته انتظار داریم که آنها کمی دانش داشته باشند، اما این تنها معیار نیست. ما از خلاقیت، انعطاف پذیری و توانایی یادگیری بیشتر از یک تجربه قدردانی می کنیم، زیرا می دانیم که همه چیز در سال آینده مثل قبل نخواهد بود.

6. شما باید از هر ابزاری استفاده کنید

جرد ویتز

یکی از تصورات اشتباه رایج متخصصان جدید این است که برای یک بازاریاب خوب بودن، نیاز به دانش از هر پلتفرم و ابزاری است. در واقع، بهترین بازاریاب ها دارای مجموعه مهارت هایی هستند که به شدت در صنعت خاص آن ها تطبیق داده شده است و بنابراین بهترین ابزار و نرم افزار را برای آن صنعت درک می کنند.

7. شما باید هر کلاهی را بپوشید

من یک مربی بازاریابی نیستم و بنابراین افرادی را استخدام می کنم که در تولید محتوا، استراتژی اجرا و رسیدگی به اموری که در حوزه نبوغ من نیستند، استعداد دارند. سال ها حضور در تجارت به من آموخت که افراد مناسب را روی صندلی های مناسب قرار دهم. این به این معنی است که کارشناسانی را استخدام کنم که در کاری که انجام می دهند خوب باشند تا بتوانم روی کارهایی که در آن مهارت دارم تمرکز کنم.

گیول لامانو،

8. موفقیت به دنبال روندها بستگی دارد

اندرو مونرو

متخصصان جدید به اشتباه فکر می کنند که بازاریابی همه چیز در مورد آخرین روندها و تاکتیک های زرق و برق دار است. به‌روز ماندن در مورد آخرین روندها و استراتژی‌های بازاریابی مهم است، اما نمی‌توانید بدون دانستن اصول بازاریابی، استراتژی‌های بازاریابی مؤثری را توسعه دهید – مانند درک اصول تقسیم‌بندی مشتری، تحقیق، تجزیه و تحلیل، بودجه‌بندی و موارد دیگر.

9. همه چیز در مورد خلاقیت است

یکی از تصورات اشتباه رایج متخصصان جدید در مورد بازاریابان خوب این است که همه چیز در مورد خلاقیت است. در حالی که خلاقیت در بازاریابی مهم است، تنها عاملی نیست که به آن نیاز دارید. برای اینکه یک بازاریاب خوب در تحقق اهداف سازمانی مؤثر باشد، باید از صنعت نیز آگاه باشد، بتواند داده ها و روندها را تجزیه و تحلیل کند، استراتژیک فکر کند و مشتری را درک کند.

توماس گریفین،

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *